mitä porukka on tehny noille työmönkkäreille ulkonäön suhteen? työmönkkäri tulossa, mahdollisesti 700 yammu ja oon miettiny jos siitä tekis enemmän semmosen "race"lookin...ottas kaikki noi tarakat yms hetekat pois ja jotai laittas jotai kivaa heebeliä esim kahvasuojaa, crossistongaa, raiseria, turkkilevyä sinnetänne yms kuitenkaan tinkimättä maasto-ominaisuuksista kuten vinssit ja pohjapanssarit pitää laittaa mutta jos panostas vähä ulkonäköönki
Etu- ja takatarakan poisto saattaa olla vähän ongelmallista.
Koska lokarit kiinnittyy monesti tarakoihin, itsekin piti yhteen kisaan riisua vekotin
tarakoista mutta huomasin että lokarit lörähti turhan rennoiksi koska ne ikäänkuin
roikkuvat tarakoista. Saikohan tästä nyt mitään tolkkua...
itselle olisi tarkoitus grizzlyyn uudet puskurit rakentaa,eteen ja taakse. popitkin olen tohon viitellyt,kuvaa kun kerkiää:lol: (kuulen kuinka kingi kääntyilee tietokonetuolissaan )
Can-am 500 G2 max STD traktori -13
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin* Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage
Kaikenlaiset kuvat on aina kivoja...sekä tuunatuista tehdasvalmisteista, kuin myös omavalmisteista...niitähän on kuulemma toisilla ollu useampia...
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Otra kirjoitti:Polleen olen nähnyt jossain saavan ihan aluminiisia nuppejakin.
joo polleen saa ihan polariksen omii aluminiisii nuppei, mut uskoisin et on aika kalliit ku on se polariksen tähti siin sivus nii ajattelin sellast vitosen tarjoustalo nuppii koittaa
Otra kirjoitti:Polleen olen nähnyt jossain saavan ihan aluminiisia nuppejakin.
joo polleen saa ihan polariksen omii aluminiisii nuppei, mut uskoisin et on aika kalliit ku on se polariksen tähti siin sivus nii ajattelin sellast vitosen tarjoustalo nuppii koittaa
Eiköhän siihen sellaisenkin saa istutettua, taitaa olla nupeissa aika iso toleranssi kuinka paksuihin varsiin ne saa kiinni