Halpakaupan tukkikärry

Keskustelua työkäytöstä! Ohjeita ja vinkkejä miten hyödyntää mönkijää ja sen lisälaitteita.
Avatar
KpHr
4WD
Viestit: 134
Liittynyt: 08 Tammi 2012 18:57
Mönkijä:: Polle 500 HO -11
Paikkakunta: Kouvola

Re: Halpakaupan tukkikärry

Viesti Kirjoittaja KpHr »

Minulla juuri tuo ensimmäinen noista. Poikkipalkkia olen joutunut vahvistamaan ja karikat kiinnittämäään paremmin ettei tyhjänä omineen pompi hankeen. Niin, ja itsetyhjenevät pyöränkumit vaihtui vectran talvikiekkoihin, samalla vähän kehäkin kasvoi. Palvellut n. 10 vuotta

-KpHr-
AP1982
Noppeli
Viestit: 11
Liittynyt: 20 Maalis 2016 08:52

Re: Halpakaupan tukkikärry

Viesti Kirjoittaja AP1982 »

Tulipa kahlattua koko keskustelu läpi. Nyt kun yleinen konsensus on, että kiinankärryt on kuraa mutta rittävän hyviä kuitenkin suurimalle osalle niin mikä kärry ei ole kuraa? Onko esim Ultratec tai SR tuotteen kärry selkeästi järeämpi ja paremmi/paremmista materiaaleista tehty?
JiiVee
6WD
Viestit: 304
Liittynyt: 05 Tammi 2015 17:59
Mönkijä:: Ei ole enää

Re: Halpakaupan tukkikärry

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Täytyy vähän puolustaa tuota "kiinakärryä" kun iteltä sellanen löytyy.
Lava on hieman rimpula, eritoten päätyjen saranat sekä lukitukset, mutta ne saa korjattua kestäviksi ja mieleisiksi. Mitään ei kannata ajaa kuuppa päällä ilman laitoja, lavan reunimmaiset kaarituet ovat niin kovilla että saattavat ratketa. Ainakin ite oon joutunu nuo kohteet korjaamaan.

Ite kärrystä nyt en keksi isompia moitteita, tuli kuitenkin monena vuonna ajettua rankaa ja isompaakin puuta metsästä halontekopaikalle eikä sitä ole tarvinnut korjailla.

Makuasia haluaako sijoittaa melkein tonnin enemmän kotimaiseen tuotteeseen, niistä en osaa sanoa kun en ole ultratekkiä enkä sr-tuotetta omistanu.

Mönkijä lähti mutta kärry jäi, tuota kärryä kun voi vetää traktorin perässä metsässä.
Vastaa Viestiin