Tuli hommattua linko niin ajattelin laittaa tänne käyttökokemuksia kunhan niitä kertyy. Erityiskiitokset Kesmotors Hannu Loukko kilpailukykyisestä tarjouksesta ja esimerkillisestä asiakaspalvelusta!
Hyvän näköinen laitos. Nuo isommat Kohlerin koneet tehdään vielä USA:ssa ja kun itse linko näyttäisi olevan Canadassa valmistettu, niin vaikuttaisi siltä että kiinalaisetkaan eivät ole päässeet laatua sössimään. Lunta ja käyttökokemuksia odotellessa
Joo tajusin kyllä että jotain toista urpoa kiinnostaa se maksettu hinta mutta noin niinkuin vertailu lähtökohdaksi laitoin ton ovh:n jotta muutkin tietää mistä on lähdetty.Tietyillä tyypeillä kun tuntuu olevan pakko mennä henkilökohtaisuuksiin aina kun ei vastaukset miellytä.
sori etten tiennut tuota tarvitsemaasi hinta tietoa , nöyrä anteeksi pyyntö tältä urpolta.
goes 520 ltd ex/pöllitty.
dinli 300cc ex
rally 110cc ex
3450 oli tarjoushinta. Aika kallishan tuo on mönkijän lisävarusteeksi mutta kokeilunhalu voitti, piti vain saada linko mönkijään Olen miettinyt myös traktorin hankkimista mutta sille taas ei sitten olisi mitään muuta käyttöä. Meillä on ollut vähän ongelmana 900m yksityistien auraaminen kun vakiotraktorikuski ei aina ole ollut saatavilla silloin kun olisi tarvittu. Nyt voin hätätilanteessa avata tien itsekin. Tokihan tämä olisi onnistunut myös auralla mutta penkkojen kanssa tulee jossain vaiheessa ongelma. Tarkoitus on pitää myös peltorataa auki. Onneksi ei ole toimeentulo tästä kiinni eli jos ei tule tänä talvena lunta niin ehkä sitten seuraavana. Itsenäisyyspäivänä tuli kasailtua ja asenneltua paikalleen ja ensimmäiset savut otettua koneesta. Avaimesta käyntiin ja joystikistä heittotorvea mallailemaan eri asentoihin En tiedä millaiseen mönkijään tuo on alunperin mitoitettu mutta etukiinnityksen reijät tulevat turhan eteen apurungon lyhimmässä asennossakin. Minulla on vielä vetokoukku jatkettu 10cm taaksepäin joten vakiokoukulla olisi tullut vielä edemmäksi. Ehkä niillä on BRP:llä ollu joku maxicana mallina kun ovat suunnitelleet. Onneks mulla sattu olemaan nuo vetolenkit sopivasti hollilla että sai vanttiruuvit niihin. Apupyörät vaikuttavat vähän alimitoitetuilta lingon painoon nähden mutta aika näyttää miten pelaavat. Vähän epäilyttää myös miten koko laitos kääntyy lumessa mutta sekin jää nähtäväksi.
Joo kyl mä nuo ovh hinnat tosiaan löysin mut kiinnosti kun utelias olen että mitä oikeasti maksoi ja siinähän se hinta sit tulikin, jos mulle olis vaihtoehtona linko/traktori niin ostaisin lingon, ei saa vielä 3,5te mitään järkevää traktoria millä oikeesti jotain tekis ja toiseks ei olis varmastikkaan mullekaan mitään muuta käyttöä traktorilla.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...