Cycle County 3000i hajosi!
-
- Noppeli
- Viesti:
Cycle County 3000i hajosi!
Terve,
Onko kellään kokemuksia kyseisestä laitteesta?
Cycle County lopetti hommat ensin rohisemalla ja sitten jämähti kokonaan (kuten kuvista näkyy)
http://www.kanetti.fi/~peltojuk/kuvia/temp/
Hammaspyörän osia irtoisi ja runko hieman lohkesi.
Olen käyttänyt vinssiä noin 10 kertaa (mönkkärikin ollut vain puoli vuotta) ja ei mielestäni mitään raskasta, lumihangesta kiskomista (ei pitoa) ja nyt keväällä pari kertaa ojasta, mutta mielestäni kevyitä vetoja.
No, huomenna kiikun sen myyjälle ja katsotaan toimiiko takuu....
Onko kellään kokemuksia kyseisestä laitteesta?
Cycle County lopetti hommat ensin rohisemalla ja sitten jämähti kokonaan (kuten kuvista näkyy)
http://www.kanetti.fi/~peltojuk/kuvia/temp/
Hammaspyörän osia irtoisi ja runko hieman lohkesi.
Olen käyttänyt vinssiä noin 10 kertaa (mönkkärikin ollut vain puoli vuotta) ja ei mielestäni mitään raskasta, lumihangesta kiskomista (ei pitoa) ja nyt keväällä pari kertaa ojasta, mutta mielestäni kevyitä vetoja.
No, huomenna kiikun sen myyjälle ja katsotaan toimiiko takuu....
- juniorijussi
- Tracks
- Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
- Viesti:
-
- Noppeli
- Viesti:
Joo, olin juuri vaijeria tuosta vinssistä lyhentämässä kun tuo vika ilmeni. Sitä tosiaan oli ainakin 5 metriä liikaa. Ja sitäpaitsi muutaman metrin kelaamiseen ja menee ikuisuus...
Mulle antoi tilalle tuon cc2500:en, kuulemma tosiaan uusi versio ja kestävämpi. No en ole kuin asentanut sen mutta en kiskonut mitää raskaampaa, tarttee varmaan sitä hieman koeajaa ennen kuin takuu laukeaa taas...
Saas nähdä koska tarvii vaihtaa 'lada' 'mersuun', cc warniin...
Mulle antoi tilalle tuon cc2500:en, kuulemma tosiaan uusi versio ja kestävämpi. No en ole kuin asentanut sen mutta en kiskonut mitää raskaampaa, tarttee varmaan sitä hieman koeajaa ennen kuin takuu laukeaa taas...
Saas nähdä koska tarvii vaihtaa 'lada' 'mersuun', cc warniin...
- opelman1
- 4WD
Multa myyjä kysyi että ethän ole käyttänyt lumitöissä koska takuu ei korvaa jos on nosteltu levyä! Enpä kerinny nostella levyy ku vinssit hajos jo ennenJammu kirjoitti:Ensimmäinen Cycle Country ATV 2500:n hajosi ekoissa lumitöissä. Vaihdokki tuli myyjältä matkahuollolla parissa päivässä. Se kestikin sitten jo 5-6:t lumityöt. Nyt on myyjän toimesta nokalla Warn2500, toivottavasti nyt jonkun talven kestää.

- opelman1
- 4WD
Kyl mäkin vähän ihmettelin, mut eipä tarvi enää päätä vaivata tuon cc:n kanssa kun on warni keulillaHoHa kirjoitti:Mikä se semmonen takuu on ettei korvaa jos käytetäänOnko Levyn nosto jotenkin poikkeuksellista käyttöä?

Mutta jos joku on laittamassa cc:tä niin kannattaa selvittää tuo takuu asia myyjän kanssa.
-
- 4WD
- Työmyyrä
- 4WD
- Mönkijä:: Polaris
- Viesti:
Viime vuodelta ja toissa vuodelta on kokemuksia kahdesta tyhjästä lauenneesta CC vinssistä, eka oli 2500 ja toinen tuli takuuseen 3000. Kun 3000 lauksesi, niin ei mennyt enää takuuseen, koska oli kuulemma käyttövirhe (mielestäni käyttämättömyysvirhe sopisi paremmin). Hetken keulilla oli gern hätäapuna ennen warnin hankintaa ja gern kesti saman verran kuin cc:t yhteensä ja se irrotettiin ehjänä. Nyt warn toiminut ongelmitta.