Viritystä

Keskustelua työkäytöstä! Ohjeita ja vinkkejä miten hyödyntää mönkijää ja sen lisälaitteita.
joroen
4WD
Viestit: 125
Liittynyt: 28 Touko 2004 20:49

Viritystä

Viesti Kirjoittaja joroen »

Kaveri heitti ajatuksen virittää laitetta.



Toteutti myös.



Keskusteliin täällä foorumissa yhdestä 500 Pollesta mikä on traktorin kilvissä.

Siinä on pieniä viripaloja laitettu mm äänenvaimentajaa ja sellaista suoraa jenkkilästä.



Noin 10 hv lisää ja kyllä se nyt näyttää lähtevän vähän paremmin, tosin täytyy vaihtaa myös variaattorin hihna 700 Pollen hihnaksi - kestää paremmin.
sammy
Kunniajäsen!!!
Viestit: 415
Liittynyt: 28 Touko 2004 17:22
Mönkijä:: Suzuki LT-F4WD
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Hmm.

Viesti Kirjoittaja sammy »

Okei, nyt päästiin asiaan!!! :D Tahtoo tietää mistä kaveris hommas palikoita :?: :?: Pitikö jenkeistä asti, vai saako jostain lähempää :?: :!: Jetkittiä, K&N:n suodatinta, tehoputkee ja sytkäboxia! :P



Se keuliikin jo hyvi! :shock:
v-p
2WD
Viestit: 53
Liittynyt: 10 Kesä 2004 21:50
Paikkakunta: kymi

viripalikoita

Viesti Kirjoittaja v-p »

Moi

Palikat hommasin rapakon takaa http://www.bertsdirtworks.com

FMF slip on änkkari ja K&N suodatin ja hyvin ruopii :lol:

Mulla on yksi änkkäri joka voi :?: käydä 400 polleen laita privaa niin kerron lisää.
sammy
Kunniajäsen!!!
Viestit: 415
Liittynyt: 28 Touko 2004 17:22
Mönkijä:: Suzuki LT-F4WD
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Kikkeitä!

Viesti Kirjoittaja sammy »

Tos edellisessä viestin olevasta osotteesta näyttä löytyvän kaikki tarvittava työ koneen tuunaamiseen. Tollasta kamaa me tarvittas tääl suomessaki myyntii, tai sitten ei jos se maksaa 3x niinpaljon ku jenkeis!!!
topi
2WD
Viestit: 34
Liittynyt: 02 Kesä 2004 15:05
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja topi »

moro..



mua kiinnostas kanssa vaihtaa alkuperänen tuhnuvaimennin pois.

ois toi 330 polle ,mahtaako siihen löytyy sopivaa palikkaa?

työ käytössä on pärjänny hyvin eli pito loppuu ensin mutta jäällä lumihangessa ei oikein jaksa ottaa tarpeex vauhtia..
sammy
Kunniajäsen!!!
Viestit: 415
Liittynyt: 28 Touko 2004 17:22
Mönkijä:: Suzuki LT-F4WD
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Palikkaa

Viesti Kirjoittaja sammy »

Eiköhän niitä löydy, tuassakin AAEN:llä on 325 magnumiin, mut sulla on 330 :? Liekkö sitten sopiva, ei se kone varmaan tosta paljon eroo, paitti sitten putken mitta! Mullakin toi SP400, niin SP500 koneen putki on eri, mut taas SP500HO käy ja on sama tuote!!! Mietin vaan että oisko täs kyse vaan putkeen sopivuudesta, kun vuosimallit muuttuu? Tuolla SP 500 on vuosimallit 96-00 ja SP500HO on 01-02 ja SP400 vuosimallit on samat kun SP500HO:ssa, näihin kahteen viimeksi mainittuihin vaimennin on sama!!! Elikkä tästä voisi kuvitella että itse putken mitta tai vaimentimen kiinnitys on muuttunut vuosien saatossa. SP500 ja SP500HO:n vaimennin ei eroa välttämättä paljoakaan, mutta sen kiinnitys putkeen ja runkoon???!!! Tehovaimenninta käytettäessä kannattasi melkein laittaa K&N:n suodatin ja vaihtaa isompi suutinkin, näin vois saada paremman tuloksen...?
mika aho
2WD
Viestit: 51
Liittynyt: 02 Kesä 2004 11:13
Paikkakunta: kotka

osia omenasta..

Viesti Kirjoittaja mika aho »

ota sammy yhteyksiä ahoon kerron sulle vähän *juttuja*noista tilauksista..



044 0764737 /mika
air time
topi
2WD
Viestit: 34
Liittynyt: 02 Kesä 2004 15:05
Paikkakunta: vantaa

TEHARI

Viesti Kirjoittaja topi »

Ilmanmuuta kannatta vaihtaa putsarit ja suutin ja helppo niitä vaimentimen kiinnikkeitä on muutella että ei tarvi olla merkki kohtanen,

mutta kai se riittää että vaimennin on tehty suunnilleen 300-400cc koneelle????
sammy
Kunniajäsen!!!
Viestit: 415
Liittynyt: 28 Touko 2004 17:22
Mönkijä:: Suzuki LT-F4WD
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Kuutiot

Viesti Kirjoittaja sammy »

Mikäs se tarkka kuutio sulla siinä polles(329cc)kö on ja mikä vuosimalli? Duell tuo maahan Dymojettiä kyllä mut vain kai pyöriin, kumma jos ei ne saa mönkkäriin samoja kamoja. No tietty ei kannata kun ei o niin kovaa tilausta, mut kait ne samas kuormas tuli!? Jos tarkkoja ollaan niin kyllähän ne vaimentimet on dymottu ja tehty kullekkin koneelle aikas tarkkaan, mut taas ihmettelen sitä et kummiski 400 ja 500cc koneisii on sama vaimennin :D Anyway Mika saatan kilutellakki jokupäivä, vaik onnistuuhan toi täälläki.
harari
2WD
Viestit: 46
Liittynyt: 07 Kesä 2004 17:39

viritystä

Viesti Kirjoittaja harari »

K&N suodattimia saa meiltä (meitsin duunista) ja pakoputken voi raiskata virityskuntoon kohtuu helposti (polariksesta)

Eli putki auki K&N paikoilleen ja about 5 nummeroa isompi suutin ja jo vain sysää. :twisted:
sammy
Kunniajäsen!!!
Viestit: 415
Liittynyt: 28 Touko 2004 17:22
Mönkijä:: Suzuki LT-F4WD
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Hmm

Viesti Kirjoittaja sammy »

Mikäs se teidän duuni on, vaiko onko salaisuus :wink: , kertokkee vaan täällä, voi jotain muitakin kiinnostaa! Tulee pian teidänkin duuniin lisää bisnestä :wink:
harari
2WD
Viestit: 46
Liittynyt: 07 Kesä 2004 17:39

Viritystä

Viesti Kirjoittaja harari »

Liiketalo H.Pirttilä Oy (hämeenlinna) Ja meikäläinen on nimeltään Ari.

Toimenkuvaan kuuluu koneiden ja eri härveleiden myynti :twisted:
sammy
Kunniajäsen!!!
Viestit: 415
Liittynyt: 28 Touko 2004 17:22
Mönkijä:: Suzuki LT-F4WD
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Loistavaa!

Viesti Kirjoittaja sammy »

Toi mun polle on alkujaan ostettu teiltä :D , mut mää ostin sen käytettynä tos keväällä! Tästä Lempäälästä ei nyt niin paha matka o Hämeenlinnaan. Et sä Dymojetkit:tejä myy? Ei niitä kyl kai tuo kukaan suomeen.
Wilpo
4WD
Viestit: 150
Liittynyt: 31 Touko 2004 17:15
Paikkakunta: Marttila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wilpo »

Mitäs toi k&n suodattimen, suutimen ja putkiston muutos tuo tehoa lisää?
sammy
Kunniajäsen!!!
Viestit: 415
Liittynyt: 28 Touko 2004 17:22
Mönkijä:: Suzuki LT-F4WD
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

About

Viesti Kirjoittaja sammy »

About 10 heppaa kehuvat tulevan... Ehkä vähän riippuu putkesta yms, mutta se on siinä 5-10hv kun noi kaikki laittaa.
Vastaa Viestiin