Jannu-67 kirjoitti:Sen verran on tietoa, että alavuden poijjaat olivat kysyneet tuota
Yamaha 700 Efi:n ohjaustehostinta ostaa erikseen.
Hinta heidän mukaan oli 2600 €
Maahantuoja/valmistaja on päättänyt että heidän ohjaustehostimella ei tehdä kopioita vaan ohjataan tehostimen tarvitsija 700 Grizzlyn myyjän puheille
Täysin perusteeton hinta ohjaustehostimelle, laite on todella yksinkertainen ja on lyhytnäköistä kertoa kuluttajalle että yksinkertainen tehostin maksaa neljäsosan mönkijän hinnasta. Hinta laittaa monet miettimään että mitäs jos tehostin hajoaa takuuajan jälkeen... 700 Grizzly, ei kiitos.
Vielä EPS:stä sen verran että tehostimen mukana pitää olla ohjausyksikkö, muuten tehostin ei toimi. Tarkkaan en ole vielä syventynyt laitteen toimintaan mutta sen verran on tietoa että ohjausyksikölle pitää mennä singaali ajoneuvon nopeudesta että ohjausyksikkö pystyy muuttamaan tehostuksen määrää ajonopeuden mukaan. Ymmärrettävistä syistä tätä ohjaussingaalia on vaikea toteuttaa aftermarket virityksissä mutta tiedän että kilpureihin on noita EPS:iä laitettu ja ohjaussingaalin tilalle on laitettu säätöpotikka millä saa "huijattua" ohjainyksikköä ja säädettyä manuaalisesti potikalla sopivan ohjaustehostuksen.
Alkaa taas vanha innostumaan, pitäiskö käydä kaverilta hakemassa Corollan EPS ja ottaa etukatteet irti ja alkaa sovittamaan...
Olisi aika huimaa kun saisi laittaa mitkä renkaat tahansa alle eikä vanteen väärä offsettikään tekisi niin paljon kiusaa, tässä jo näkee päiväunia miten kevyt olisi ajella tehostetulla Can-Amilla
