666km kesti.
666km kesti.
Eli tuo maaginen km määrä tuli täyteen (tasan) kun Linhai ensimmäisen kerran temppuilee. Klaukkalassa kahdeksan ruuhkan jälkihöyryissä repesi pakoputki irti sylinteriin kiinnittyvästä laipasta. Miten voikaan niin käsittämätön meteli lähteä tuosta vaivaisesta 260 kuutiosta.
Kun varpuset oli pudotettu puista ja takaisin kotipihaan päästy, rupesin pohtimaan korjausta. Takuuseen tietysti, mutta kun täälläkin on ollut niin hurjia juttuja noista takuu väännöistä, niin vähän hirvitti ennakkoon puhelu myyjälle.
Kuinka sitten kävikään. Kerroin mitä kävi ja kaveri toisessa päässä että: "No problem, laitan uuden putken tulemaan saman tien postilla" tähän vielä pahoittelut päälle ja pika asennusohjeet. Näin sen pitää toimia. Terveiset vaan Lohjan suuntaan.....
Kun varpuset oli pudotettu puista ja takaisin kotipihaan päästy, rupesin pohtimaan korjausta. Takuuseen tietysti, mutta kun täälläkin on ollut niin hurjia juttuja noista takuu väännöistä, niin vähän hirvitti ennakkoon puhelu myyjälle.
Kuinka sitten kävikään. Kerroin mitä kävi ja kaveri toisessa päässä että: "No problem, laitan uuden putken tulemaan saman tien postilla" tähän vielä pahoittelut päälle ja pika asennusohjeet. Näin sen pitää toimia. Terveiset vaan Lohjan suuntaan.....
Re: 666km kesti.
Tiedän tunteen,mutta varaudu siihen että uusi putki ei kestä yhtään sen kauempaaMcRosen kirjoitti:Miten voikaan niin käsittämätön meteli lähteä tuosta vaivaisesta 260 kuutiosta.

Re: 666km kesti.
Onkos tuo joku ihan tyyppivika? Sain jotenkin sellaisen käsityksen myyjän puheista ettei juuri ole ennen moisesta kuullut....P3t3 kirjoitti:Tiedän tunteen,mutta varaudu siihen että uusi putki ei kestä yhtään sen kauempaaMcRosen kirjoitti:Miten voikaan niin käsittämätön meteli lähteä tuosta vaivaisesta 260 kuutiosta.
kariap kirjoitti:Sulla on ilmeisesti ollut vaillinainen hitsisauma putken ja laipan välissä.


Näin ajattelinkin. Takuuaika napsutellaan poikki noita vakioita ja sitten Wileyco. Toivottavasti kuitenkin tuo vaihtoväli vähän pitenee...P3t3 kirjoitti:kariap kirjoitti:Sulla on ilmeisesti ollut vaillinainen hitsisauma putken ja laipan välissä.No mulla oli sitten noita neljä vai viisi kpl.
kaikki kesti noin 600-800km ja sitten naps,mutta ehkä ei tyyppivika voi olla sulla samanlainen maanantai malli kuin minulla,mene ja tiedä,suosittelen että jos menee enemmänkin noita putkia niin harkitset Wileycon tehoputken ostoa niin loppuu tai ainakin vähenee niitten kanssa pelleily.
Kyllä päät kääntyi, kun ruuhkassa ajeli ilman putkea

-
- 6WD
- Viestit: 528
- Liittynyt: 18 Helmi 2007 12:47
- Mönkijä:: Myyty...
- Paikkakunta: Liedon ja Pöytyän välissä.
mulla kanssa putki meni irtipoikki 4cm pytystä eteenpäin ja se holkki laipan sisällä oli irti soitin vehiclesiin ja minuutin päästä homma oli selvä,takuuna tulee kun on vielä takuu voimassa ei voi kun kehua palvelua aivan loistavaa jää itellekkin hyvä mieli kun ei aina tarvi tapella oikeuksiensa puolesta niinkuin yleensä koka asiassa 

EX-Outlander 650-09,EX-Brute 750-08,EX-Grizzly 700-09, EX-Rene 800 -08, EX-Rene 800-07, EX-Kingquad 700i-07, EX-400 Outlander-tl-07,EX-Linhai300 3x4-06 tl
-
- 4WD
- Viestit: 210
- Liittynyt: 29 Huhti 2007 17:33
- Paikkakunta: Pöljä
Etupäässä suoraan kiinni sylinterissä (josta varmaan sen hajoamisherkkyys johtuukin). Takana tulee pannalla ja parilla jousella kiinni äänenvaimentimeen, joka on omalta osaltaan kiinni parissa joustavassa puslassa.L7e-pilotti kirjoitti:Mielenkiinnosta kysyn, millainen/millaiset joustototeutukset on Linhain putkessa?
-
- 4WD
- Viestit: 210
- Liittynyt: 29 Huhti 2007 17:33
- Paikkakunta: Pöljä
Comanche on Linhain sukulainen. Siinä on joustoliitos jalkatapin kohdalla ja takaäänenvaimentimen sisäänmenossa. Toivottavasti katkeamisongelmaa ei tule.McRosen kirjoitti:Etupäässä suoraan kiinni sylinterissä (josta varmaan sen hajoamisherkkyys johtuukin). Takana tulee pannalla ja parilla jousella kiinni äänenvaimentimeen, joka on omalta osaltaan kiinni parissa joustavassa puslassa.L7e-pilotti kirjoitti:Mielenkiinnosta kysyn, millainen/millaiset joustototeutukset on Linhain putkessa?
Uskon ettei tule. Maahantuoja kysyi, että kumpaa mallia minulla tuo putki on. Ja vaihtoehdot olivat juurikin tuo "kiinteä" ja joustolla oleva. Eli ilmeisesti myös Linkuissa on käytetty tuota joustoliitosta joissain malleissa.L7e-pilotti kirjoitti:Comanche on Linhain sukulainen. Siinä on joustoliitos jalkatapin kohdalla ja takaäänenvaimentimen sisäänmenossa. Toivottavasti katkeamisongelmaa ei tule.McRosen kirjoitti:Etupäässä suoraan kiinni sylinterissä (josta varmaan sen hajoamisherkkyys johtuukin). Takana tulee pannalla ja parilla jousella kiinni äänenvaimentimeen, joka on omalta osaltaan kiinni parissa joustavassa puslassa.L7e-pilotti kirjoitti:Mielenkiinnosta kysyn, millainen/millaiset joustototeutukset on Linhain putkessa?
Nyt tarvisi hieman apua. Kuinka kireälle tuo pakoputki on tarkoitus kiristää. Siinä kun tuli sellainen alumiini(?)tiiviste mukana pakoputken ja sylinterin väliin ja sen takia se pakoputkenlaippa jää vajaa sentin päähän sylinteristä. En kaipaa mitään momenttiarvoa, vaan perus "perstuntuma" mitan. Vetäsenkö hampaat irvessä kiinni asti vai jätänkö johonkin puolitiehen?