Goonin etuperä räjähti(kirjaimellisesti)
Goonin etuperä räjähti(kirjaimellisesti)
Ottakaahan neliveto ongelmat vakavasti. Mulla oli jonkuaikaa se nelivedon kytkeytymisongelma ja se aiheutti sitten uuden pikkuvian. Puskin lumia pihasta ja yhtäkkiä kuului poksaus. Nousin ylös ja kattelin ja mitään ei näkyny oleva vialla ja jatkoin lumitöitä. Vähän aikaa pelas niinku pitääkin. Sitten kuului monta jysäystä ja posausta ja eturenkaat meni jumiin! Kattelin linkun alle ja öljythän siel oli ja ku ihmettelin syytä niin huomasin et etuperästä puuttui vasemman vetoakselin yläpuolelta nyrkin kokoinen pala! Eli jotain sieltä irtos! Ei juma-----! vähän paloi käpy!
Öljyn täyttöproppu ja muita palasia löytyi 10metrin säteeltä!
Pitää viedä oulun kone ja sahaan "pikku" takuuremonttiin. saapa nähdä pysyykö linkku talossa. Ei varmaan muille oo sattunut ihan samaa?
Pitää pistää kuvia aiheesta myöhemmin ku ei tuollainen näky oo ihan jokapäiväinen.
Öljyn täyttöproppu ja muita palasia löytyi 10metrin säteeltä!
Pitää viedä oulun kone ja sahaan "pikku" takuuremonttiin. saapa nähdä pysyykö linkku talossa. Ei varmaan muille oo sattunut ihan samaa?
Pitää pistää kuvia aiheesta myöhemmin ku ei tuollainen näky oo ihan jokapäiväinen.
linhai 260 4x4/ can-am outlander 400efi
-
- Noppeli
mitään ei oo lisätty. ei valoja eikä mitään.. Iha orkkis vehje! Ja kytkentävika tuli yhtäkkiä. ja sit se etuperä räjähti lumitöissä. Onneksi takuu vehje ja huollot tehty niinku pitääkin jne... Mitä villejohannes tarkotat tolla asioiden hoitumisella oulun kone ja sahan kanssa?
-
- Noppeli
Oletko mitannut riittääkö laturissa tehot? Ja onko johdot kiinni? Jos mittarissa valo 2wd-4wd alkaa vaihtaan itestään, niin sillon ei virta riitä. Voi tietenkin johtua muustakin. Liike Oulussa ei tehnyt takuuanomusta maahantuojalle, vaikka lupasi homman hoitaa. Palvelu kyllä ystävällistä, mutta homma ei vaan etene. Tämä selvisi vasta kun soitin itse maahantuojalle Elämyscenteriin. Sitten hoidin asiat suoraan maahantuojan kanssa.
- Nerd-O
- 4WD
- Mönkijä:: Arctic Cat 700 EFI SE -09
- Viesti:
Ei mulla ainakaan ole mitään ongelmaa tuon kanssa vaikka olen laittanut taakse parit lisävalot (2x55w). Hyvin kytkeytyy neliveto. Tosin sen huomasin että ihan heti se ei aina kytkeydy. Pitää hieman liikkua eteen tai taakse.villejohannes kirjoitti:Etuperä saattaa rikkoutua virran puutteesta. Jos olet vaikka lisännyt valoja, virta ei riitä.
Tulin, näin ja koitin sormella. Siellähän se oli.
enkä usko kyll että ensimmäisenä alkaa se neliveto temppuilemaan jos virta vähissä.. Taitaa oireilla muutenkin
Voin toki olla väärässäkin,mut luulen et mun ongelmat johtui kosteudesta. Sillon kun se temppuili niin oli kyll kosteaa! Eipä kiinnostanut alkaa ite tutkimaan ku takuunalainen vehje. Linkku on nyt remontissa oulussa. Saa nähdä kauan menee et sen saa takas. Orpo olo ku joutuu käsin tekemään lumityöt
Viikonlopun ollut honda 420fe -08 koeajossa. Aika kova kampe
Tuli pienimuotoinen Honda kuume 

Viikonlopun ollut honda 420fe -08 koeajossa. Aika kova kampe

kuva etuperästä löytyy tuolta.
www.kuvablogi.com/nayta/908719
www.kuvablogi.com/nayta/908719
-
- Noppeli
se on aika kallis mun lompakolle!
ja se ei edes oo honda enään vaan dresel ja takuu on vaan 2vuotta. Ja huhujen mukaan rinconin vaihteisto alkaa sekoamaan kuristettuna. pompottaa kakkosta ja kolmosta edestakaisin. Enpä sit tiiä asian todenperäisyyttä mut näin oli vissiin hondallakin sanottu.

no niin. oulun kone ja sahapiste on pannut linkkun rekkaan ja viety oulusta helsinkiin elämyscenterille. Kuulemma sinne on lähetetty pari muutakin nelivetovikaista. Vika johtuu kuulemma askelmoottorista niinku arvelinkin. Jos nelivedot temppuilee niin älkää käyttäkö sitä vaan jälleenmyyjän juttusille heti! V***ttaa ku vehje ollu reilut pari viikkoa siel ja kolalla joutuu tekeen lumityöt
eikä viel tietoa et millon saa takas. Aikovat tänään soitella ja ilmoitella. Jospa kiinanpoika tajuaa alkaa lätkimään noihin paremmat katkaisijat ja askelmoottorit 

hyvä jos sinä saan sen takaisin ennen vappu ,,ec huoltoJuppeH kirjoitti:no niin. oulun kone ja sahapiste on pannut linkkun rekkaan ja viety oulusta helsinkiin elämyscenterille. Kuulemma sinne on lähetetty pari muutakin nelivetovikaista. Vika johtuu kuulemma askelmoottorista niinku arvelinkin. Jos nelivedot temppuilee niin älkää käyttäkö sitä vaan jälleenmyyjän juttusille heti! V***ttaa ku vehje ollu reilut pari viikkoa siel ja kolalla joutuu tekeen lumityöteikä viel tietoa et millon saa takas. Aikovat tänään soitella ja ilmoitella. Jospa kiinanpoika tajuaa alkaa lätkimään noihin paremmat katkaisijat ja askelmoottorit

cf 500 -07
No niin. alettiinpa maahantuojalla hankalaksi. vehje ollut 1kk 2viikkoa remontissa ja tänään ilmoitettiin että vehje on oulussa ja ettei kuulemma mee takuuseen sittenkään! Siis mitä v***ua? Kuulemma oon vetänyt nelivedon täydessä vauhdissa päälle tai jotain! Eihän tämmönen voi olla mahdollista! Sama kun takuuaikana autosta hajoaisi vaihdelaatikko ja kun viet takuukorjaukseen niin sanottais että oot pukannut moottoritiellä 100km/h vauhdissa pakin päälle! No huomena kun niillä on johtaja paikalla niin pitääpä jututtaa sitä ja soitan myös aamusta kuluttajavirastoon et ei tämmönen vetele!