linhai 300 4wd keskipakokytkin -07
linhai 300 4wd keskipakokytkin -07
suli itteltä keskipakokytkin ja nyt pitäis hommata uusi. on kahdenlaista olemassa 50-vuotis juhlamalli ja se/std kytkin . mistä mää tiedän kumpi toi mun kone on ? lamput on ainakin pyöreät ja peltivanteilla. ja mistä ko. osat kannattaa ottaa? niin ja käykö muuten kumpi vaan kun ostan kuitenkin rummun ja keskipakokytkimen ja kumpi parempi?
- Akkis
- 2WD
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 450 IRS SE
Re: linhai 300 4wd keskipakokytkin -07
Eikös juhlamallissa oo muoviset tavaratelineet. Kannataisko koittaa vaikka jotain hakutoimintoa esim. googlea...
Ei taidolla vaan tuurilla...
- Bliz
- 6WD
- Mönkijä:: BRP Outlander 800 EFi
Pyöreillä valoilla oleva on vanha / STD malli. vinosilmä on sitten 50th.
Paas vähän hakua tässä linhai palstalla täällä on ollu juttua noista kytkimistä ja 50th mallissa se on järeempi. ja vissiin tuohon vanhaankin päivitettävissä. jos sen saa järkevällä rahalla päivitettyy järeempään niin tottahan se kannattaa niin ei ratkee paikat uuestaan..
Paas vähän hakua tässä linhai palstalla täällä on ollu juttua noista kytkimistä ja 50th mallissa se on järeempi. ja vissiin tuohon vanhaankin päivitettävissä. jos sen saa järkevällä rahalla päivitettyy järeempään niin tottahan se kannattaa niin ei ratkee paikat uuestaan..
"Läski" BRP outlander 800 EFi
- prkl007
- 6WD
- Mönkijä:: Kawasaki BruteForce 750EPS -19
Jees, kannattaa laittaa suosiolla se isompi juhlamallin kytkin+rumpu...ja silti kannattaa huomioida kytkimen rajoitukset/ominaisuudet ajossa, ettei sitä turhaan sulattele. 

Moi!
Mulla ongelmia atv 300 tieliikennemallin (neliveto) 2005 vuosimallin alumiinisen variaattoripyörän( tulee suoraan kampiakselin päähän) kanssa aina hajoo mutterin ymmpäriltä.
Miten saan sen kestämään????????
terv.Saukki
Mulla ongelmia atv 300 tieliikennemallin (neliveto) 2005 vuosimallin alumiinisen variaattoripyörän( tulee suoraan kampiakselin päähän) kanssa aina hajoo mutterin ymmpäriltä.
Miten saan sen kestämään????????
terv.Saukki