linhain kierrosten rajoitin miten saa pois?

Keskustelua Linhai mönkijöistä.
aateevee
2WD
Viestit: 38
Liittynyt: 13 Maalis 2005 16:07
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja aateevee »

Saksankielentaitoiset tekniikan sanastoa ymmärtävät/kääntävät En ota huomioon! :D
Avatar
jr
Tracks
Viestit: 1111
Liittynyt: 13 Heinä 2005 22:34
Paikkakunta: Pirkanmaa Mönkijä: Kawa 750

Viesti Kirjoittaja jr »

Hmmmm, mitähän oikein selität? :D
aateevee
2WD
Viestit: 38
Liittynyt: 13 Maalis 2005 16:07
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja aateevee »

:D eine kleine :D
aateevee
2WD
Viestit: 38
Liittynyt: 13 Maalis 2005 16:07
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja aateevee »

jr kirjoitti:Hmmmm, mitähän oikein selität? :D
Pistäs jr suomennoksia! Vaikka ?
Ei kaikki ole koulutettu maailman-kieleen!
Avatar
jr
Tracks
Viestit: 1111
Liittynyt: 13 Heinä 2005 22:34
Paikkakunta: Pirkanmaa Mönkijä: Kawa 750

Viesti Kirjoittaja jr »

aateevee kirjoitti::D eine kleine :D
Housuissas :P
makezu
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 17 Loka 2005 19:33

Viesti Kirjoittaja makezu »

En millään löydä mistään tuota vapaavirtaus suodatinta... :( ainakaan netistä, edes K&N:n sivuilta ei löydy. onko mitään muita merkkejä? Eikös tuohon Linhaihin kävisi muukin tehoputki kuin tuo sen oma? Kunhan vaan on mitat suunnilleen samat ja sitten rakentaa kiinnityksen, olisko kenelläkään ehdotuksia että minkä putken laittais?
jansku
Noppeli
Viestit: 19
Liittynyt: 17 Kesä 2005 21:51

Viesti Kirjoittaja jansku »

kyllä siihen käy muunkinlainen kunha vaan suuaukon koko täsmää kaasarin menevälle putkelle,meinaan vaan että ei tarvitse tehdä mitään ylimääräisiä sovituksia.muistaakseni putken koko on jotain 70mm,en ole aivan varma kannattaa mitata!itsellä ei ole koko ilmanputsari koteloo paikalla joten mahtuu aika isokin suodatin,eikä imuäänet ole niin kovat kun,että olisi kotelon pohja paikoillaan.koska joka tapauksessa ainakin kotelon kansi pitää otta pois että ilman saanti on riittävä. nokalta tulevaan huohotin putkeen olen kans laittanut pienen suodattimen! putkesta vielä että varmasti käy muukin kuin oma kunhan vain virtaukset on hyvät että pääsee hengittää riittävästi ainoa että äänet yleensä on kovemmat kuin alkuperäisessä teharissa.Laserilta pro duro aineskin olis varmaan sellanen hyvä vaihtoehto
Avatar
jr
Tracks
Viestit: 1111
Liittynyt: 13 Heinä 2005 22:34
Paikkakunta: Pirkanmaa Mönkijä: Kawa 750

Viesti Kirjoittaja jr »

Löysin Osasilta jopa koteloon sopivan mallin ja moottorin elämä parani. Totesin vaan kauppiaalle että jotain tommosta tarvittaisiin ja mainitsin sanan vapaavirtaus ja vastauksena tuli: "Emmä tiä mitä nää on mutta kun hyllyyn otin niin johan on teinipojat ravannu.". Ilmeisesti on rotollat tuninkissa :D

Malli on mikä on, mutta imuletkun koko on 70mm ja suodattimella on pituutta 102mm. Kyseinen suodatin on sellainen että imuletkulle löytyy säätöholkkeja 70-90mm väliltä. Kannattaa siis soitella liikkeeseen tai poikkeilla, varmasti löytyy.
makezu
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 17 Loka 2005 19:33

Viesti Kirjoittaja makezu »

Joo elikkäs kunhan vaan koko täsmään niin muuta väliä ei ole... paitsi se että pitää olla paremmin virtaava. pitää varmaan joku power filtteri sitten sinne sovitella... mitenkäs tuon kannen kanssa sitten kun se ottaa pois niin eikös se ole koko suodatin sitten ihan paskassa kun jossain mudassa ajelee..? Onko se pakokaasun kierrätys järjestelmä (tai siis osa siitä) iahn siinä pakosarjan vieressä johon tulee kirkas putki? Mitä sille putkelle sitten tehdään kun se reikä on tiivisteellä tukittu? Entäs onko se bensapumpun virtauksen säädin vaikea poistaa? Ja vielä se että kertokaa missä järjestyksessä rupean noita osia vaihtelemaan/ muuten virittämään.
Avatar
jr
Tracks
Viestit: 1111
Liittynyt: 13 Heinä 2005 22:34
Paikkakunta: Pirkanmaa Mönkijä: Kawa 750

Viesti Kirjoittaja jr »

En kyllä noihin saastelaitteisiin kommentoi mitään, kun en aio poistaa käytöstä. Tehoputki teki isomman suuttimen kanssa jo jotain, variaattorista en _vieläkään_ tiedä kun niitä ei tahdo saada kirveelläkään. Lähtisin melkein liikkeelle kuitenkin tehoputkella ja suuttimella, sekä variaattorilla (ilman suurempaa tietoa). Pojat ovat puhuneet että variaattori parantaisi kiihtyvyyttä, teharista ja suuttimesta voisi todeta ainakin väännön kasvaneen. Huippunopeutta tuskin voi odottaa lisää ilman kierrosrajoittimen poistoa.
makezu
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 17 Loka 2005 19:33

Viesti Kirjoittaja makezu »

Niin muuten kertokaas minulle miten tosiaan tuon rajoittimen saa pois päältä? Onko mitään vaaraa että se kiertää liikaa yli kun sen poistaa?
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8676
Liittynyt: 02 Elo 2004 17:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Jos rajoitin otetaan pois niin aina on se riski että kone kiertää itsensä kipeeksi. Harvemmin moottori ottaa ylikierroksia silloin kun on veto päällä mutta jatkuva koneen vinguttaminen matka ajossa ei ainakaan lisää moottorin käyttötunteja. Jos otat sen rajoittimen pois niin muista kohtuus korkeissa kierroksissa.
makezu
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 17 Loka 2005 19:33

Viesti Kirjoittaja makezu »

No tuskin sentään sitä tulisi rääkättyä, ihan vaan että pienillä siirtymillä olisi se vauhti siinä 80 km/h paikkeilla. mutta nyt olis hyvä jos joku kertois että miten se poistetaan...? :shock:
makezu
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 17 Loka 2005 19:33

Viesti Kirjoittaja makezu »

hups siitä olikin jo informoitu minulle :lol:
Avatar
blue Honda Trx
Tracks
Viestit: 3208
Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Paikkakunta: Östra Nyland

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

milläs poistitte rajoittimen?
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Vastaa Viestiin