Miten ihmeessä se voi olla normi penkillä, kun muilla on niitä keittiön jakkaroita?
(edit: korjataan nyt sen verran, että eihän Pollen satula ole sellainen eiffeltornin korkuinen, mutta pilattu sekin alkuperäiseen verrattuna)
Kesällä kyselin Linhai traktoria, ja sanottiin ettei taida ikinä tulla - nopeita poikia...
Huhu kertoo jotta ois ihan normikampe, josta on vaan iso puoli jotenki poistettu käytöstä. En tiiä onko siinä sitte vähemmän rajotettu moottori ku TL-versiossa, pieni pata on pieni pata. Onhan siinä tietty noi byrokratiakustannusedut, muttei silti oo mun kampe. Linhai sinällään on ihan kelvollinen.
Uudenmaan Mönkijät Ry
Hallituksen jäsen/Järjestelijä 2011-2012
Hallituksen jäsen/Järjestelijä 2012-2013
JäyPii kirjoitti:näitä linhain traktoreita ei vissiin oo kellään? vähän kaikki tiedot hakusessa
Lyhyt kokemus on ei valittamista Traktori 600 EFI vajaa 100km mittarissa. Kaikki pelaa ainakin vielä.
Ei kulje kuin 35km/h mut mulle riittää sekin, pientä työ käyttöä.
JäyPii kirjoitti:näitä linhain traktoreita ei vissiin oo kellään? vähän kaikki tiedot hakusessa
Lyhyt kokemus on ei valittamista Traktori 600 EFI vajaa 100km mittarissa. Kaikki pelaa ainakin vielä.
Mites tuossa on lopulta nopeus rajoitettu. Onko tosiaan vain iso puoli laatikosta lukittu jotenkin??
Mites tuossa on lopulta nopeus rajoitettu. Onko tosiaan vain iso puoli laatikosta lukittu jotenkin??