LINHAI 300 4x4 mielipiteitä
LINHAI 300 4x4 mielipiteitä
Tere! Mitä mieltä palstalaiset on yleisesti ottaen kyseisestä pelistä? Itellä harkinnassa lähinnä piha-/lumitöitä varten. Kuulemma yamahan moottori ja polariksen vaihteisto. ns. työvaihde löytyy myös, mikä ilmeisesti on hyvä olla lumitöitä tehdessä. Trapper 400XL on tossa pyörinyt toisena vaihtoehtona, mutta tästä työvaihde puuttuu. Kehukaa ja haukkukaa rehellisesti.
- jami85
- Tracks
- Mönkijä:: polaris sportsman 570 EFI -14
Re: LINHAI 300 4x4 mielipiteitä
mulla ollu tuommonen...on ihan pers##stä!!!!!!! osta kerralla kunnon peli äläkkä mitään idänihmettä...
Tuostako meinaat?? Kyllä siitä pääsee...OHHOH!!!! Viittikkö vettää vinssin tuohon puuhun???
Jos nelisatkun perusteella saa mielipiteensä sanoa niin kyllä se mun mielestä hintansa haukkuu. Tottakai siihen tulee lisää hintaa kun laittaa kaikki pohjapanssarit, vinssit yms., mutta niin ne tulee noissa "merkkivehkeissäkin". Sanomista on lähinnä sähköistä ja pikkusen myös rungon maalipinnotteesta (on melko ohut). Eihän sitä nyt mopolla mahottomia, mutta kyllä mä mielummin ajelen kolme Linkkua loppuun sen sijaan että oottaisin sen ajan ilman mitään konetta että saisin sen yhen "länsimerkkisen". Sitte kun näkee ettei se kärpäsenpurema paranekaan voi vaikka ruveta miettiin jotain muuta laitetta.miishaa kirjoitti:Tere! Mitä mieltä palstalaiset on yleisesti ottaen kyseisestä pelistä? -- Kehukaa ja haukkukaa rehellisesti.
Ja täältä foorumilta löytyy kyllä tarvittaessa vinkkejä ja neuvoja jos sattuu ongelmia kohalle.
Uudenmaan Mönkijät Ry
Hallituksen jäsen/Järjestelijä 2011-2012
Hallituksen jäsen/Järjestelijä 2012-2013
Tuo nelisatanen Linhai rupesi myös kiinnostamaan. Jonkin verran kalliimpi kuin 300 malli, mutta ilmeisesti tehokkaampi ja erillisjousitetut pyörät vai kuinka? Työvaihde on myös plussaa.
Heh, mulla kävi hyvä tuuri aikanaan, oli nelisatku (X-Way) samaan hintaan ku kolmisatku (Muddy), ja sain vielä kaupantekijäisiks vinssin. Nelisatkussa on erillisjousitettu perä, ja kaikissa pyörissä 4x110 jako. Kone on pikkusen isompi kanssa. Mun mielestä kyllä 260/300:ssa on myös se hidaskin puoli, ainaki nelivetosissa. Eipä noita takatuuppareina enää taida uutena saadakaan. Käytettynähän noita pelejä tulee jonkun verran edukkaampina vastaan. Nyt kyllä jos toisen Linkun hankkisin, niin ois käytetty nelisatku. Ja jos ei muuta, niin mun mielestä nelisatkun orkkiskumit on paremmat maastoon ku kolmisatkun.
P.S. Koeajokin voi tarvittaessa järjestyä.
P.S. Koeajokin voi tarvittaessa järjestyä.
Uudenmaan Mönkijät Ry
-
- 3WD
- Mönkijä:: can am 500 t3
mulla -06 300 4X4 8200km ajettu ja muuta vikaa ei ole ollut koko aikana kuin pakoputki ja etukardaanin ristikko.että kyllä mielestäni on jo hintansa haukkunut ja edelleen toimii erittäin hyvin.
The heartbeat of america
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 500 Efi
Tallissa lepää 300 4x4 muddy, juhlavuoden malli -07, ajettu 3800km.
Toimii ihan ok, tosin nyt on moottorin tuesta kumipuslat hajalla ja uudet tilattu.
Talveks on tarkoitus laittaa puskulevy lumitöitä varten.
Ihan passeli vehje, kulkee mittarin mukaan 74km/h sit alkaa kierrostenrajoitin pätkiä.
Vakioänkkäri korvattu vapaammin virtaavalla.
Toimii ihan ok, tosin nyt on moottorin tuesta kumipuslat hajalla ja uudet tilattu.
Talveks on tarkoitus laittaa puskulevy lumitöitä varten.
Ihan passeli vehje, kulkee mittarin mukaan 74km/h sit alkaa kierrostenrajoitin pätkiä.
Vakioänkkäri korvattu vapaammin virtaavalla.
2 viikkoa ollu kolmisatanen linkku alla ja nyt jo ilmeisesti kytkin kärähtäny. Alun alkaen laite on välillä käryttänyt, mutta tänään savua tuli jo sen verran, että luulin sen syttyvän palaan. Tämän jälkeen vaihteet ei oo menny kunnolla päälle muuta kun hirveellä rohinalla. Ihan normaalia ajoa oon ajanut enkä ole ollu missään jumissa. Hidastusvaihdetta oon käyttänyt alle 40kmh nopeuksissa. Muita vikoja mitä on ilmenny on: virtalukon jäätyminen, Yksi etuvalon lasi irrallaan, ilmanottoputki ei pysy paikoillaan. Hiukan ottaa pattiin ruveta heti kärräämään laitetta huoltoon. Maanantaina ainakin lähtee äkäinen puhelu maahantuojalle!
- jami85
- Tracks
- Mönkijä:: polaris sportsman 570 EFI -14
jami85 kirjoitti:mulla ollu tuommonen...on ihan pers##stä!!!!!!! osta kerralla kunnon peli äläkkä mitään idänihmettä...
ja mitähän mie sanoin???hanurista koko vehe!!!
Tuostako meinaat?? Kyllä siitä pääsee...OHHOH!!!! Viittikkö vettää vinssin tuohon puuhun???
- ViiMax
- Tracks
- Mönkijä:: Sp 500
Mielipiteet on jokaisella, mutta laita nyt vähän perusteluja jos on niin perceestäjami85 kirjoitti:jami85 kirjoitti:mulla ollu tuommonen...on ihan pers##stä!!!!!!! osta kerralla kunnon peli äläkkä mitään idänihmettä...
ja mitähän mie sanoin???hanurista koko vehe!!!

- Akkis
- 2WD
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 450 IRS SE
Mulla oli kolme vuotta 300 tieliikenne Linkku. Ainoa vika mitä siihen tuli sillä aikaa oli nopeusmittarin kyrvähtäminen ja sekin meni takuuseen. Mitään pahaa sanottavaa ei oikeastaan siitä ole. Jotenkin tuntuu, että sillä sujui lumihommat paremmin mitä nykyisellä 450 Grizzlyllä. Liekö renkaat vai mikä vaikuttaa asiaan. Ihan olisi silläkin pärjäillyt vielä pitkän aikaa. Mikään tykki se ei ole, mutta ei kai tollasen 4-vedon tarvikkaan. Noi kinkit on tehty hieman karkeimmilla toleransseilla mitä ns. merkkivehkeet. Yamaha käyttää tota samaa konetta jossain skootterimallissaan. Se on myös mielestäni positivinen asia, että noissa ei ole sitä "ylimääräistä" elektroniikkaa.
Ai niin, puhtikaan ei omissa hommisa loppunut kesken. Auton isolla peräkärryllä tuli puita ajettua ja joskus kiskoin henkilönostinta kaverin pihassa. Painoa nostimella oli 1200kg. Pito sieltä ensin loppui.
Ai niin, puhtikaan ei omissa hommisa loppunut kesken. Auton isolla peräkärryllä tuli puita ajettua ja joskus kiskoin henkilönostinta kaverin pihassa. Painoa nostimella oli 1200kg. Pito sieltä ensin loppui.
Ei taidolla vaan tuurilla...
sonta se vaan on
Tuohon lumihommiin on aivan hyvä peli. Mulla ollu kohta pari vuotta, ja kun se sähköisen nelivedon poishyppiminen saatiin korjattua, niin ollut hyvä peli.
Pakarin vaihdoin johonkin Nissan micran pönttöön, ja se alkoi vastaamaan kaasuunkin mukavasti. Nyt tieajossa loppuu välitykset ja joutuu ajelemaan pintakaasulla, kun paukuttaa kierrokset rajoittajaan. Seuraavat renkaat pitää olla isommat, sillä noita välityksiä helpoiten saa fixattua.
Jos maastoon aikoo mennä, niin tuo jäykkä taka-akseli kiusaa eniten. On todella herkästi toinen takarengas ilmassa. Siksi se 400:nen olisi niihin hommin parempi, vaikka muuten samanlaiselta näyttääkin.
Lumentyönnissä pito loppuu paljon ennen kuin tehot, siksi ei tarvitse suurempaa moottoria. Mulla ketjut takana, jotka auttoivat julmetusti. Työntää hyvin vaikka ilman nelivetoakin.
Jos pidän konetta ulkona, niin mulla on muovikassi virtalukon päällä. Se ei ole ihan timanttinen.
Hintaan nähden todella hyvä peli.
Pakarin vaihdoin johonkin Nissan micran pönttöön, ja se alkoi vastaamaan kaasuunkin mukavasti. Nyt tieajossa loppuu välitykset ja joutuu ajelemaan pintakaasulla, kun paukuttaa kierrokset rajoittajaan. Seuraavat renkaat pitää olla isommat, sillä noita välityksiä helpoiten saa fixattua.
Jos maastoon aikoo mennä, niin tuo jäykkä taka-akseli kiusaa eniten. On todella herkästi toinen takarengas ilmassa. Siksi se 400:nen olisi niihin hommin parempi, vaikka muuten samanlaiselta näyttääkin.
Lumentyönnissä pito loppuu paljon ennen kuin tehot, siksi ei tarvitse suurempaa moottoria. Mulla ketjut takana, jotka auttoivat julmetusti. Työntää hyvin vaikka ilman nelivetoakin.
Jos pidän konetta ulkona, niin mulla on muovikassi virtalukon päällä. Se ei ole ihan timanttinen.
Hintaan nähden todella hyvä peli.
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 500 Efi
JussiKoo kirjoitti:Tuohon lumihommiin on aivan hyvä peli. Mulla ollu kohta pari vuotta, ja kun se sähköisen nelivedon poishyppiminen saatiin korjattua, niin ollut hyvä peli.
Minkälainen puskulevy sulla on Linhaissa? Onko runko-, vai vetokoukku kiinnitteinen? Et viittis kuvia laittaa?
Oma levy odottaa sopivaa aikaa ja inspiraatiota, tarvis tehdä kiinnikkeet koukkuun tai runkoon...
- ViiMax
- Tracks
- Mönkijä:: Sp 500
Tuttavalla on vetokoukkukiinnitteinen, mutta se runko laahaa melkeen maata pitkin, tollaseen suosittelisin ihan keskikiinnitteistä työvälinerunkoa eli kiinnikkeet mönkkärin pohjaan, jää edes hiukkasen sitä maavaraa, kun sitäkään ei tuossa mallissa ole tehtaan jäljiltä kehumaksi asti.liippari kirjoitti:Minkälainen puskulevy sulla on Linhaissa? Onko runko-, vai vetokoukku kiinnitteinen? Et viittis kuvia laittaa?
Oma levy odottaa sopivaa aikaa ja inspiraatiota, tarvis tehdä kiinnikkeet koukkuun tai runkoon...