hinnoista eri yhtiöiden välillä, itelle tuli Tapiolasta vakuutusmaksu ja hinta oli 280€ aika suolanen mielestäni.

Oli Tapiolassa ensimmäisen vuoden 125e/v liikennevakuutus , mutta nyt läpsähti luukusta 273e/v. Soitin Tapiolaan ja täti sanoi coolina, että ensimmäisen vuoden vakuutus on halvempi = poistun Tapiolan asiakaslistalta myös kahden autovakuutuksen ja asuntovakuutuksen kera.Olavi kirjoitti:Heitelkääs vähän hintoja rekisteröidyn 260:sen liikennevakuutuksien
hinnoista eri yhtiöiden välillä, itelle tuli Tapiolasta vakuutusmaksu ja hinta oli 280€ aika suolanen mielestäni.Olen kuullut että hintahaitari on aika suuri ja mainostaahan nuo maahantujatkin ihan eri hinnoista.
Mikä sulla on tuo ajoneuvoryhmä? Mulla lukee liikennevakuutuksessa "Mönkijä rekisteröity" ja kaskossa "Maastoajoneuvo". Lohja on maksualue 2.makehe kirjoitti:Huh, mitkä erot liikennevakuutuksissa ja samankin firman sisällä. Mulla on IF.issä linhain 300 4x4 liikennevakuutus hintaan 121,57 €/vuosi. katttokaa tarkkaan minkä vakuutusyhtiö määrittää ajoneuvoryhmäksi, hinta on siitä kiinni.