puskulevyn asennusta?
puskulevyn asennusta?
Miten ja mihin kohtaan se kiinniuys sarja tulee siiinä CC:n puskulevy/asennus sarjassa kiinni Linkkuun? Kun ne kuvat on aika epäselvät... 

- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Ostin CC:n 122cm:n puskulevyn työvälinerungolla ja käsinostolaittein käytettynä ilman kiinnityssarjaa !
Olisiko jollain antaa ko. työvälinerungon takapään kiinnitykseen mitään kuvallista vinkkiä?
Haku ei tuottanut hedelmää!
Kyseessä siis 2x4 Linkku.
Linkku on ollut metsäperäkärryn vedossa harvennuksissa kesällä , huviajossa ja !!!. Pelannut hyvin n. 2v. (lukuunottamatta akku/sähköliittimet-kaikki/mittari-toimintoineen/ kaikki pultit/mutterit ja kaasarin jäätymiset, mutta isoja kalliita vikoja ei ole ollut!
Huollettu itse
Olisiko jollain antaa ko. työvälinerungon takapään kiinnitykseen mitään kuvallista vinkkiä?
Haku ei tuottanut hedelmää!
Kyseessä siis 2x4 Linkku.
Linkku on ollut metsäperäkärryn vedossa harvennuksissa kesällä , huviajossa ja !!!. Pelannut hyvin n. 2v. (lukuunottamatta akku/sähköliittimet-kaikki/mittari-toimintoineen/ kaikki pultit/mutterit ja kaasarin jäätymiset, mutta isoja kalliita vikoja ei ole ollut!
Huollettu itse

Kiitos MEURALLE!
Tein hätäpäissäni ITSE!
Tein kiinnikeet rungosta ulospäin lähteviin astinlautojen 25mm.profiiliputkiin!
Kaksi 250mm.kulmaraudan pätkää 60x60x5 ja 4kpl. 3/4"-putkisankaa + 8x30-pultit ja mutterit niihin.
Putkisangat hitsattiin kulmarautoihin pieneen kulmaan YMS!
Asiasta kiinnostuneille kerron vaikka yv:llä lisää!
Kuviakin otin.
En tee muille; sen verran työläs työ!
Tein hätäpäissäni ITSE!
Tein kiinnikeet rungosta ulospäin lähteviin astinlautojen 25mm.profiiliputkiin!
Kaksi 250mm.kulmaraudan pätkää 60x60x5 ja 4kpl. 3/4"-putkisankaa + 8x30-pultit ja mutterit niihin.
Putkisangat hitsattiin kulmarautoihin pieneen kulmaan YMS!
Asiasta kiinnostuneille kerron vaikka yv:llä lisää!
Kuviakin otin.
En tee muille; sen verran työläs työ!