Linhai 4x4 vs. Polaris hawkey 4x4
Linhai 4x4 vs. Polaris hawkey 4x4
Olen ostamassa linhain 300cc 4x4 tieliikennemallia. Nyt kuitenkin esim. Polariksen Hawkeye 300 4x4 olisi samassa hintaluokassa ja siksi houkutteleva vaihtoehto. Mönkijä tulee minulle lähinnä huvikäyttöön ja talvella auraukseen. Linkkumiehet ovat tietysti linhain kannalla, mutta olisiko jotain perusteluja, joka puoltaisi tuohon linhain hankinnan suuntaan?
Alennusvaihde ainakin näyttäisi uupuvan tuosta Polariksesta..
pollen hinta
Polaris kauppiaat tarjoavat 30.6.2006 saakka tai niin kauan kun tavaraa riittää Hawkeye 300 4x4 mallin hintaan 5 990,- + paikkakuntakohtaiset toimituskulut (ovh 7 290,- + toim.kulut)
Saatavana ainoastaan maastomallina ainakin bike worldin mukaan..
Eli linkkuun kallistuu ainakin oma valinta.
Saatavana ainoastaan maastomallina ainakin bike worldin mukaan..
Eli linkkuun kallistuu ainakin oma valinta.
mk-lehti
Tuolla ainakin näyttäis olevan juttua linkun koeajosta -> http://www.mk-lehti.fi
- iippo
- 4WD
Re: Linhai 4x4 vs. Polaris hawkey 4x4
Jotain vinkkejä tähän kysymykseen voi saada myös tulevasta 4x4-lehdestä!Olen ostamassa linhain 300cc 4x4 tieliikennemallia. Nyt kuitenkin esim. Polariksen Hawkeye 300 4x4 olisi samassa hintaluokassa ja siksi houkutteleva vaihtoehto. Mönkijä tulee minulle lähinnä huvikäyttöön ja talvella auraukseen. Linkkumiehet ovat tietysti linhain kannalla, mutta olisiko jotain perusteluja, joka puoltaisi tuohon linhain hankinnan suuntaan?
- Sussu74Ooo
- 2WD
Olen ostamassa linhain 300cc 4x4 tieliikennemallia. Nyt kuitenkin esim. Polariksen Hawkeye 300 4x4 olisi samassa hintaluokassa ja siksi houkutteleva vaihtoehto. Mönkijä tulee minulle lähinnä huvikäyttöön ja talvella auraukseen. Linkkumiehet ovat tietysti linhain kannalla, mutta olisiko jotain perusteluja, joka puoltaisi tuohon linhain hankinnan suuntaan?
Haukansilmässä on integroitu starttikytkin, joka mahdollistaa luistamisen moottorin ja kytkimen välissä pienillä moottorin pyörintänopeuksilla joten tarvetta 2 nopeudelle ei ole. Älkää pyytäkö selittämään tarkemmin; olenhan vain "sihteeri"...

-tä? vai mikähän se oli...
Toi polle ja linkku ei ole todellakaan samassa hintaluokassa, linkku on tieliikenne malli ja polle vain maastomalli.Olen ostamassa linhain 300cc 4x4 tieliikennemallia. Nyt kuitenkin esim. Polariksen Hawkeye 300 4x4 olisi samassa hintaluokassa ja siksi houkutteleva vaihtoehto. Mönkijä tulee minulle lähinnä huvikäyttöön ja talvella auraukseen. Linkkumiehet ovat tietysti linhain kannalla, mutta olisiko jotain perusteluja, joka puoltaisi tuohon linhain hankinnan suuntaan?
- ATC
- Koheltaja (r)
- Mönkijä:: Maatalous traktori
Sussu kirjoitti:
Haukansilmässä on integroitu starttikytkin, joka mahdollistaa luistamisen moottorin ja kytkimen välissä pienillä moottorin pyörintänopeuksilla joten tarvetta 2 nopeudelle ei ole. Älkää pyytäkö selittämään tarkemmin; olenhan vain "sihteeri"... Shocked Kampanjahinta 5990.- on toistaiseksi voimassa ja edullisesta hinnasta huolimatta laite valmistetaan jenkeissä, ei Kiinassa. Exclamation Posetiivista palautetta on tullut laitteen ketteryydestä, ajo-ominaisuuksista ja vetokyvystä. Pitänee käydä möyrimässä sillä itsekin, niin on jotain hajua, mistä puhuu. Wink
Olisiko nyt kuitenkin niin, että tuossa Haukansilmässä, on keskipakoiskytkin.
Haukansilmässä on integroitu starttikytkin, joka mahdollistaa luistamisen moottorin ja kytkimen välissä pienillä moottorin pyörintänopeuksilla joten tarvetta 2 nopeudelle ei ole. Älkää pyytäkö selittämään tarkemmin; olenhan vain "sihteeri"... Shocked Kampanjahinta 5990.- on toistaiseksi voimassa ja edullisesta hinnasta huolimatta laite valmistetaan jenkeissä, ei Kiinassa. Exclamation Posetiivista palautetta on tullut laitteen ketteryydestä, ajo-ominaisuuksista ja vetokyvystä. Pitänee käydä möyrimässä sillä itsekin, niin on jotain hajua, mistä puhuu. Wink
Olisiko nyt kuitenkin niin, että tuossa Haukansilmässä, on keskipakoiskytkin.

¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
- Sussu74Ooo
- 2WD
Sanoinkin, että olen vain sihteeriSussu kirjoitti:
Haukansilmässä on integroitu starttikytkin, joka mahdollistaa luistamisen moottorin ja kytkimen välissä pienillä moottorin pyörintänopeuksilla joten tarvetta 2 nopeudelle ei ole. Älkää pyytäkö selittämään tarkemmin; olenhan vain "sihteeri"... Shocked Kampanjahinta 5990.- on toistaiseksi voimassa ja edullisesta hinnasta huolimatta laite valmistetaan jenkeissä, ei Kiinassa. Exclamation Posetiivista palautetta on tullut laitteen ketteryydestä, ajo-ominaisuuksista ja vetokyvystä. Pitänee käydä möyrimässä sillä itsekin, niin on jotain hajua, mistä puhuu. WinkOlisiko nyt kuitenkin niin, että tuossa Haukansilmässä, on keskipakoiskytkin.

-tä? vai mikähän se oli...
- ATC
- Koheltaja (r)
- Mönkijä:: Maatalous traktori
Sussu kulta, otan nyt kyllä valtuuden korjata, että sinä kyseessä ollen, ei voi käyttää lausetta vain. Oikeampi olisi sana myös, sillä olet kyllä erittäin pystyvä ja kiinnostuksesi alaan, on ihailtavaa. Jo nämä kannan ottosi, on todiste osallistumisestasi. Räväkkä likka. 

¤VETERAANIT¤