Keeway 300 kaasuttimesta

Keskustelua Linhai mönkijöistä.
Jake1981
Noppeli

Keeway 300 kaasuttimesta

Viesti Kirjoittaja Jake1981 »

Moi.

Ostin jokin aika sitten yllä mainitun mönkkärin, edellinen omistaja oli vaihtanut laitteeseen kaasuttimen ja imusarjan, ja ne lakkasivat pian pelaamasta, joten ei kun kun kunnostamaan. Ostin tälläisen ja sille imusarjan:
http://m.ebay.com/itm/30mm-Carburetor-T ... nav=SEARCH

Palikat jo saapuivatkin, mutta tarvitsen näemmä myös uuden kaasuvaijerin.. Asiaan, linhai ja keeway käsittääkseni ovat aikalailla sama vekotin ja tuon pitäisi olla 260 kuutioisen kaasari..

Asennus vaikeuksia.. Tuo läpinäkyvä letku on ilmeisesti ylitäyttö letku??? Jätetäänkö se roikkumaan vai kuinka???
Entäs nuo kyljissä ja siellä sun täällä olevat liitännät letkuille? Mitä piruja ne on, ja mitä niihin pitäisi kytkeä??? Ei mulla ole koneessa ylimääräisiä letkuja... Ja sen bensaletkun paikan jo löysin.. Noita on joka puolella, kyljissä sekä siinä häkkyrässä mikä on lähellä ryyppy solenoidia.. Mihin niitä voi käyttää? Mitä niille teen?

Viitsisikö joku laittaa tähän vaikka kuvia omasta kaasuttimestaan asennettuna, mielellään siten että näkee nuo letkujen liitännät? :) kiitos jo etukäteen :)
husku
Noppeli

Re: Keeway 300 kaasuttimesta

Viesti Kirjoittaja husku »

Se läpinäkyvä on mun mielestä tyhjennys letku,onko ruuvi sen letkun lähdön vieressä.Anna roikkua ja lyhennä mieleiseksi.
Perskele kun mulla on vanha vm:05 linhai,ni siinä on eri näköne kaasari,mutta luistimen rungossa oleva letkun lähtö pitää jättää auki.Kuitenki kalvokaasari.
Bensaletkun paikka löyty nii muut on alipaineletkujen paikkoja mun mielestä. Pura kaasari jos sillai selviäis mitä kaikkea toimii alipaineella
Jake1981
Noppeli

Re: Keeway 300 kaasuttimesta

Viesti Kirjoittaja Jake1981 »

Kiitoksia vastauksesta, mutta eipä tämä nyt ihan hirveästi auttanut vielä..

Ei ruveta purkamaan sitä; kalliit vakuutusmaksut juoksevat ja mönkijä ollut jo pari kuukautta kunnossa "ei käynnisty", joten nyt pääasiassa on tarkoitus saada peli soimaan ennen, kuin tulee liian kylmä sen laittamiselle (ei ole tallia)..

Eli edelleenkin, mitä ihmettä niille liitännöille pitäisi tehdä? Lisä kysymyksenä tulee nyt se, että myös imusarjasta lähtee alipaineletkun liityntä - edellinen omistaja oli vaihtanut sekä kaasarin, että imusarjan, ja hänen asentamassaan kaasarissa - ei ollut alipaineliitäntöjä laisinkaan- imusarjassa oli 2 liitäntää (alkuperäisessä/uudessa on vain 1), jotka oli laitettu alipaineletkulla yhdistämään liitännät toisiinsa.

Ihan hirveästi/lainkaan en tuolla konehuoneen puolellakaan alipaineletkuihin kiinnittänyt huomiota.. Eli koneen puolelta ei ilmeisesti niitä lähde????? Noniin, jos joku viitsii tarkastaa tai laittaa vaikka kuvia omastaan - olisin suuresti kiitollinen :)

Pitäisikö tuolla muuten olla polttoaine pumppu?? Itselläni polttoaine linja kulki suoraan kaasarille vain suodattimen läpi..

EDIT: lisätty kysymys polttoaine pumpusta..
Vastaa Viestiin