Linhai T3 400 4x4 LED traktori ei kulje

Keskustelua Linhai mönkijöistä.
code3
Noppeli

Re: Linhai T3 400 4x4 LED traktori ei kulje

Viesti Kirjoittaja code3 »

Minulla on tämä T3 400 2016 uutena ostettu, eli onko sitten 2016 malli. No, eniwei, ekana otin vaihteistosta sen ison vaihteen estimen pois, eikä kulkenut kun sen 35kmh. Sitten vaan säädin kaasukahvassa olevaa vaijerin kierresäätöä, ja alkoi kierrokset nousta, laitoin kulkemaan isolla vaihteella 60kmh max. Mielestäni tässä mallissa ei muuta rajoitinta ole. Tarviiko joku alkuperäisenä olleita "traktorin" renkaita, itse en niitä tarvitse, eli myisin ne sopuhintaan?
mikewh
Noppeli

Viesti Kirjoittaja mikewh »

tuosta vähän uudemmat on vielä sähköisestikkin rajoitettuja 40kmh nopeuteen. rajoitin boxi on tämän näköinen Kuva
Autodude325
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Autodude325 »

code3 kirjoitti:Tarviiko joku alkuperäisenä olleita "traktorin" renkaita, itse en niitä tarvitse, eli myisin ne sopuhintaan?
Laitoin viestiä renkaista.
Viimeksi muokannut Pappi, 01 Huhti 2017 01:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainausta muokattu.
Linhai 500cc
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Linhai 500cc »

mikewh kirjoitti: rajoitin boxi on tämän näköinen
Mistähän kyseistä kapistusta lähtis ettimään? Ja auttaako jos ottaan vaan pois?
Viimeksi muokannut Pappi, 01 Huhti 2017 01:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kuvallinen lainaus poistettu. Foorumin säännöt kannattaa lukea.
Virustorjunta_
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Virustorjunta_ »

code3 kirjoitti:Minulla on tämä T3 400 2016 uutena ostettu, eli onko sitten 2016 malli. No, eniwei, ekana otin vaihteistosta sen ison vaihteen estimen pois, eikä kulkenut kun sen 35kmh. Sitten vaan säädin kaasukahvassa olevaa vaijerin kierresäätöä, ja alkoi kierrokset nousta, laitoin kulkemaan isolla vaihteella 60kmh max. Mielestäni tässä mallissa ei muuta rajoitinta ole. Tarviiko joku alkuperäisenä olleita "traktorin" renkaita, itse en niitä tarvitse, eli myisin ne sopuhintaan?
Mistä tämä kierresäätö nyt ihan tarkalleen ottaen löytyy? Entä se sähköinen rajoitin?
Ahis
Noppeli
Mönkijä:: Linhai 300 2018

Viesti Kirjoittaja Ahis »

Virustorjunta_ kirjoitti:
code3 kirjoitti:Minulla on tämä T3 400 2016 uutena ostettu, eli onko sitten 2016 malli. No, eniwei, ekana otin vaihteistosta sen ison vaihteen estimen pois, eikä kulkenut kun sen 35kmh. Sitten vaan säädin kaasukahvassa olevaa vaijerin kierresäätöä, ja alkoi kierrokset nousta, laitoin kulkemaan isolla vaihteella 60kmh max. Mielestäni tässä mallissa ei muuta rajoitinta ole. Tarviiko joku alkuperäisenä olleita "traktorin" renkaita, itse en niitä tarvitse, eli myisin ne sopuhintaan?
Mistä tämä kierresäätö nyt ihan tarkalleen ottaen löytyy? Entä se sähköinen rajoitin?
En tiedä onko jo löytynyt mut jos ei ole, niin löytyy stongan edestä keulasta, vilkkureleen vieressä johtonipun alla, cdi-boksin kokoinen palikka missä on pienenpieni talttapää ruuvi, sitä kun pyöritteli 3-4 kierrosta myötäpäivään, rupes vauhtia löytymään, mittariin 84km/h ja gps mukaam 71,6km/h. Ei tarvii 60km/h teillä istuu rajottimella kokoajan enää.
"Kyllä tonne pääsee, onhan sulla vinssi."
Vastaa Viestiin