Käynti ongelma +

Keskustelua Linhai mönkijöistä.
Juspa78
Noppeli
Mönkijä:: Linhai 300

Käynti ongelma +

Viesti Kirjoittaja Juspa78 »

Eli Linhai 300 alkoi ensin sammuilla ajosta kun kierrokset läheni tyhjäkäynti rpm lukua eikä käynyt tyhjäkäyntiä vaan sammui. (tähän luulin syyksi luulin huonoa tulpaa koska vaihtamalla lähti pelittää tätä tapahtui muutaman kerran aina 200km uudella tulpalla pääsi.) No nyt sama uusiutui kun olin ajelemassa eikä linhai suostunut starttaamaan millään. Kun ei tullut mukaan työkaluja (huolimaton lähtö kotoa) niin laite hinattiin kotiin. Tänään kun aamulla menin tulppaa vaihtamaan kun sellaisen sain motonetista niin tuli sylinteristä reilu 1dl bensaa. Kun rupesin asiaa ihmettelemään kävi ilmi että tankki oli tyhjä ja tyhjentynyt bensa olikin moottorin öljyjen kanssa sekaisin. Moottoriöljy säiliö oli niin täysi kuin voi olla bensaa. (tyhjäys ja huuhtelu öljyllä ja uudet öljyt koneeseen) Eli käynti ongelma on varmaankin ollut liika polttoaine ja tulppa on vaan aikaajoin kastunut.
Olisiko syynä bensa pumppu+viallinen hana?
ViiMax
Tracks
Mönkijä:: Sp 500

Re: Käynti ongelma +

Viesti Kirjoittaja ViiMax »

Taitaa vika olla kuitenkin kaasuttimessa, ei se bensa sieltä läpi saa tulla itekseen. Neulaventtiili ja kohokammio, sielä vikaa etsimään. Kait noihin kaasareihin saa myös korjaussarjaa maahantuojalta. Samalla kannattaa se kaasari putsata huolellisesti.
foursquare
2WD
Mönkijä:: CF Moto 450 -21

Viesti Kirjoittaja foursquare »

Eikös tämmöisetkin mene takuuseen korjattavaksi? Ei uuteen laitteeseen vikaa saa tulla.
ViiMax
Tracks
Mönkijä:: Sp 500

Viesti Kirjoittaja ViiMax »

Jos tämä on takuunalainen laite niin ehdottomasti huoltoon eikä itse kannata tehdä mitään. Minä vain oletin että kyseessä jo enempi ajettu laite...
Vastaa Viestiin