MotorPoweriin uus Linkku tulee näytille näillä näkymin kuulemma tammi-/helmikuun vaihteessa, voi mennä helmikuun ekalle viikolle. Tieliikennetyypityksen kanssa vielä vaiheessa. Hinnasta ei vielä tietoa. Soittelin just ko. liikkeeseen muissa asioissa ja kysäsin samalla uudesta koneesta. On kuulemma erillisjousitettu ympäriinsä ja muutenkin ihan eri peli.
Kävin tutkimassa tuotetta ja silloin myyjä ilmoitti hintakuvaksi n. 9000€?Hintaa ei siis vielä ole lyöty lukkoon.
Maavaraa oli vähemmän kuin CF:ssä ja jotenkin se vaikuttin kuten jotkut aiemminkin ovat kommentoineet, enemmän ns. katuvehkeeltä kuin mettävehkeeltä.
Pakkohan se oli kysyä vaihtotarjousta CF:ään, ja sen verran houkuttelevan tarjouksen sain että tiiä vaikka joutus"kaupoille", vaimolle pitäs vaan jotenkin osata selittää....
Älä kenus hyvämies vaiha ceffiä pois...Mulle kanssa puhuivat hinnaksi n.9000e.Hieno kampe se iso linkku oli.Siinähän olis oiva mönkkä hd miehille.V2 moottori, sitten änkkäri pois,kunnon apinatanko,etulokarin päälle jalkatapit......
vaughan kirjoitti:Älä kenus hyvämies vaiha ceffiä pois...Mulle kanssa puhuivat hinnaksi n.9000e.Hieno kampe se iso linkku oli.Siinähän olis oiva mönkkä hd miehille.V2 moottori, sitten änkkäri pois,kunnon apinatanko,etulokarin päälle jalkatapit......
Juu en,"artikuloin"hieman epäselvästi, eli siis kysyin vaihtotarjousta, jos siis vaihtaisin Linkun (300 4x4) Ceffiin
vaughan kirjoitti:Älä kenus hyvämies vaiha ceffiä pois...Mulle kanssa puhuivat hinnaksi n.9000e.Hieno kampe se iso linkku oli.Siinähän olis oiva mönkkä hd miehille.V2 moottori, sitten änkkäri pois,kunnon apinatanko,etulokarin päälle jalkatapit......
Eihän tuolle millään voi 9000 euroa hinnaksi tulla! Jos hinta ruotsissa n.20 % kalliimpi kuin 300 linkku, niin eikös hinta pitäis silloin olla luokkaa 7500 euroa? Sillä hinnalla jos myyvät, niin voin sanoa suosion olevan taattu!