aivastelua..

Keskustelua Linhai mönkijöistä.
2x4Mönkii
4WD
Mönkijä:: Kymco 500 irs

Viesti Kirjoittaja 2x4Mönkii »

Ja muita mahdollisia tarkistuksia :roll: ..Katin letkut ja liitokset vuotaa.Pakoputki meinaa mennä tukkoon(kaasu pohjaan muutamaksi minuutiksi).Jos ei nämäkään auta niin sen jälkeen sähköpuolella ongelmaa.
gt3
2WD

Viesti Kirjoittaja gt3 »

Oka kirjoitti:Kiitos neuvoista kaikille!
Ilmanputsari on ok, kurkku on mielestäni ilmeisesti ehjä ja tiivis ja tulppa, hattu ja kipinä on ok. Seos ja bensan pinta on vissiin seuraava tarkastus kohde. Kävin tänään verkoilla ja mitä pitemmän pätkän ajaa ni sitä enemmän aivastelee :(
Myykö muuten EC osia Linkvistiin? Olen kyseistä lafkaa lähestynyt 3 kertaa puhelimitse osakyselyillä ja aina pyydetään sähköpostiosoitetta vastausta varten ja mitään ei sen jälkeen tapahdu :evil: Joskus on kiire ajella mönkijällä tai jollakin pärisevällä koneella pitkin pihoja ja joskus asiakas ei tiedä osanumeroa. Voi vi :evil: mikä palvelu.
Onko koneen myynnin jälkeinen työ pikkuisen sinnepäin? Ei ole sen monimutkaisemmista osista kyse ku ulompi raidetangonpää ja tankin alle kyljelle tuleva sivuposkimuovilärpykkä. Tietysti mönkijöiden myynnissä on isompi kate kuin osissa!!
soita vehiclesimporttiin lohjalle sieltä saat palvelua ainakin minä olen aina saanut :D
Kuka muu myy Linkun osia??
waari
6WD
Mönkijä:: HONDA 24", 275 kg

Viesti Kirjoittaja waari »

mulla taitaa olla yks tangonpää tallissa. tarkistan huomenna...
välittää.....
P3t3
6WD
Mönkijä:: TGB Blade 425

Viesti Kirjoittaja P3t3 »

Mites onko "nuha"helpottanu?
Oka
Noppeli
Mönkijä:: Cat 550 Efi

Viesti Kirjoittaja Oka »

Juu jatkuu se näiden pakkasten myötä, kirvotin eilen illalla jäältä tulon jälkeen kaasarin hallin pöydälle. Tänään ois tarkoitus tehdä tarkempaa tuttavuutta sen kanssa.
Huomasin hassun ilmiön, kumikurkun orkkis klemmari on niin veltto että kaasari pääse tärinän myötä kallistumaan hieman oikealle kyljelleen. Ei vaikuta kurkku kovin tiiviiltä.
usa
6WD
Mönkijä:: ac 650 v2

Viesti Kirjoittaja usa »

ittellä oli tota pätkimistä viime kesänä ja tappelin sen kans nii ..vetisti mut asiaan pätkimiset loppu kun otin vaihdelaatikon kyljest pois sen johdon mikä näyttää mittaritaulus et onk vapaa vai pakki pääl. siinä vaihdelaatikon kyljessä mistä otin johon pois niissä liittimissä lukee toisessa up (sen otin pois) ja toisessa down. aivastelua ei oo ollu mut pätkimisee vois auttaa toi mikä mulle kävi. :wink:
Oka
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Oka »

Hiphei, nuha on mennyttä toistaiseksi. Pieni neulan nosto 0,8 mm prikalla, bensanpinnan säätö ja seosta ina rikkaammalle. Tuntuis niinku vetäiskin vähän paremmin? Lienee kumminkin riemun aiheuttamaa harhakuvaa.
Kattotaas huomenna kuin lähtee käyntiin pakkasella.
Kiitos kaikille neuvoista!
Oka
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Oka »

Voi juma, Paraisil on toinenki foorumilainen! Pidetäänkö kokoontumisajot jossakin vaihessa :shock: :D Ajelekko sääki tällä kiinanihmeellä?
usa
6WD
Mönkijä:: ac 650 v2

Viesti Kirjoittaja usa »

katoppa vaa toinenki linkku paraisil :D ei oo tl malli toi meijä linkku :( et voi olla kokoontumis ajot vaikeet :?
Vastaa Viestiin