
aivastelua..
Oka kirjoitti:Kiitos neuvoista kaikille!
Ilmanputsari on ok, kurkku on mielestäni ilmeisesti ehjä ja tiivis ja tulppa, hattu ja kipinä on ok. Seos ja bensan pinta on vissiin seuraava tarkastus kohde. Kävin tänään verkoilla ja mitä pitemmän pätkän ajaa ni sitä enemmän aivastelee![]()
Myykö muuten EC osia Linkvistiin? Olen kyseistä lafkaa lähestynyt 3 kertaa puhelimitse osakyselyillä ja aina pyydetään sähköpostiosoitetta vastausta varten ja mitään ei sen jälkeen tapahduJoskus on kiire ajella mönkijällä tai jollakin pärisevällä koneella pitkin pihoja ja joskus asiakas ei tiedä osanumeroa. Voi vi
mikä palvelu.
Onko koneen myynnin jälkeinen työ pikkuisen sinnepäin? Ei ole sen monimutkaisemmista osista kyse ku ulompi raidetangonpää ja tankin alle kyljelle tuleva sivuposkimuovilärpykkä. Tietysti mönkijöiden myynnissä on isompi kate kuin osissa!!
soita vehiclesimporttiin lohjalle sieltä saat palvelua ainakin minä olen aina saanut![]()
Kuka muu myy Linkun osia??
Juu jatkuu se näiden pakkasten myötä, kirvotin eilen illalla jäältä tulon jälkeen kaasarin hallin pöydälle. Tänään ois tarkoitus tehdä tarkempaa tuttavuutta sen kanssa.
Huomasin hassun ilmiön, kumikurkun orkkis klemmari on niin veltto että kaasari pääse tärinän myötä kallistumaan hieman oikealle kyljelleen. Ei vaikuta kurkku kovin tiiviiltä.
Huomasin hassun ilmiön, kumikurkun orkkis klemmari on niin veltto että kaasari pääse tärinän myötä kallistumaan hieman oikealle kyljelleen. Ei vaikuta kurkku kovin tiiviiltä.
ittellä oli tota pätkimistä viime kesänä ja tappelin sen kans nii ..vetisti mut asiaan pätkimiset loppu kun otin vaihdelaatikon kyljest pois sen johdon mikä näyttää mittaritaulus et onk vapaa vai pakki pääl. siinä vaihdelaatikon kyljessä mistä otin johon pois niissä liittimissä lukee toisessa up (sen otin pois) ja toisessa down. aivastelua ei oo ollu mut pätkimisee vois auttaa toi mikä mulle kävi. 
