Tuulettimet/flektit

Keskustelua Linhai mönkijöistä.
Mika75
3WD

Viesti Kirjoittaja Mika75 »

volaakso kirjoitti:Mulla ilmeisesti antura toimii, kun alkaa mittaristossa valo vilkkuun ja kuuluu piiputus, jos kone kuumii liikaa.
Ongelmana on että flekti ei lähde pyörimään. Missähän siis vika?

Mulla oli sama juttu ei lähteny flektit pyörii. Soitto Vehiclelle ja uus anturi tuli postissa. Se meni takuuseen.
Linhai 300 4x4
Zarzar
3WD

Viesti Kirjoittaja Zarzar »

Mulla kyllä flekti toimii oikein hyvin, vaikka moni muu kohta Linkussa alkaa olla aika rempallaan...
Doma
2WD

Viesti Kirjoittaja Doma »

Mulla kans kerran rupes mittaristossa vilkuttaan lämmönpalkkeja kyyhkypellon karhinnan yhteydessä. Ihmettelin notta mitä nyt ja annoin koneen jäähtyä, flekti ei pyöriny eikä kone piipittänyt.

Kotona sitten tutkin ja oli todellakin se johto syylärin oik. alakulmasta lähtenyt irti, kynsi oli katkennut ja johto roikku irrallaan. Vähä crc:tä liittimiin ja sähkömiehen teipillä johto anturiin kiinni. Sitten reipasta ajoa hetki ja kaasuttelua paikallaan ja katso, flekti alko pyöriin!
Tästä se lähtee, jos lähtee!
volaakso
Noppeli

Viesti Kirjoittaja volaakso »

Ei lähteny flektit pyöriin vaikka otin niille suoran virran akulta. Eli ilmeisesti molemmat flektit ollut uudesta asti rikki :(
"Huominen on aina tulevaisuutta" -Nykänen-
prkl007
6WD
Mönkijä:: Kawasaki BruteForce 750EPS -19

Viesti Kirjoittaja prkl007 »

Katoin sulakkeet, testasin flektit suoraan, sitten otin käynnissä tuon syylärin läpötilaanturin piuhat irti ja hyppylangalla yhteen - johan lähti flektit pyöriin. Sitten otin anturin (ja vetet) pihalle ja testasin anturin lämmittämällä vettä kattilassa koko ajan testerissä kiinni ja se alko yhdistään napoja juuri kun vesi alko kiehuun (service manual sanoo, että 98 asteessa pitäis mennä ON).

Onko mun nyt sitten vaan todettava, että meikäläisen Linkku on niin jäätävä vehje ettei lämpene? Pitää laittaa varmaan erillinen lämpötilamittari veteen, että saa mielenrauhan.

Olisko jollain ehdotuksia edullisesta ja toimivasta lämpömittaritoteutuksesta koneeseen?
Vastaa Viestiin