Suuttimen sijainti ja vaihto?

Keskustelua Linhai mönkijöistä.
saku01
2WD
Viesti:

Re: Samat oikeastaan minullakin..

Viesti Kirjoittaja saku01 »

Spönde kirjoitti:laitan vielä huomenna cdi boxin josta rajoitus poistettu. Testailen huomenna niitä säätöjä. Ilmeisesti se ruuvi siinä vasemmalla puolella on se seos ruuvi kun kukaan ei vastaankaan väittänyt : )
Mikä tuo tuollaane on?`"Cdi boxi mistä rajootus poistettu".Mikä tää tällaane on?Mistä saa ja onko hyötyy???onko ny kukaan kokeellu?Viestiä....
MikaR

Re: Samat oikeastaan minullakin..

Viesti Kirjoittaja MikaR »

saku01 kirjoitti:Mikä tuo tuollaane on?`"Cdi boxi mistä rajootus poistettu".Mikä tää tällaane on?Mistä saa ja onko hyötyy???onko ny kukaan kokeellu?Viestiä....
Taisit missata kotiläksyt? On linhai topikissa selvitetynä kaikki kysymäsi asiat.

-M-
Sutinen
Tracks
Mönkijä:: CF Moto 800 cc V2 vm 2013

Viesti Kirjoittaja Sutinen »

Toissa päivänä laitoin pääsuutimeksi 140 ja toimii todella hyvin. Tyhjäkäynti seoksia en säätänyt olleenkaan, vakio säädössä.
Pääsuuttimen kauttahan bensa kulkee ajussa.

Pakoputki mulla tehty auton vaimentajasta, hyvin hengittävä malli.
Linhaissa lana keulalla painaa noin 70 kg takana auton lohko painonaa noin 50 kg. Linhai suttaa ketjulla alla ykkösen loppuun asti. Eli potku riittää...300 cc ihan riittävästi
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää :-)
Jarppaz
2WD

Viesti Kirjoittaja Jarppaz »

Sutinen kirjoitti: Pakoputki mulla tehty auton vaimentajasta, hyvin hengittävä malli.
Minkä merkkisen auton vaimentaja?
Sutinen
Tracks

Jarppaz kirjoitti:
Sutinen kirjoitti: Pakoputki mulla tehty auton vaimentajasta, hyvin hengittävä malli.
Minkä merkkisen auton vaimentaja?
Sitäpä en muista, mutta sanotaan että pienen bensa auton, micra, corolla tai vastaava. Ei kannata liian väljää ostaa, äänet kovenee.
Joku pieni keskivaimennis käy hyvin. Motonetistä tai bilteman sivulta voisi mittoja ja kuvia löytää vaimentimesta.
Myy varaosat suoraa evektori putkia ja niistäkin voisi varmaan sopivan saada.
Pietu71
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Bruin 350 4x4

Viesti Kirjoittaja Pietu71 »

Mitähän nää jutut että linhai sutii loppuun asti tarkottaa :? .
Ei mun linnku ruopase Pesän vertaa soratielläkään vaikka survasee kaasun täysille.Silti hitaalla puolella esim kun istut sinne pelkääjän paikalle ja anna peukkua niin keula loikkaa taivaalle.Eli ei mun vehkeessä vikaa mielestäni oo mutta missä on nin vähän pitoo että sen ruopimaan saa ? :wink:
Tai sitten mulla on sika laiska pata siinä,vaikka on isompi suutin ja pönttö avarrettu.
MikaR

Viesti Kirjoittaja MikaR »

Olisiko nahkakaljut renkaat ja hiekkatie kyseessä ? :lol:

-M-
Sutinen
Tracks

Re:

MikaR kirjoitti:Olisiko nahkakaljut renkaat ja hiekkatie kyseessä ? :lol:

-M-
Katu renkaat alla, uudet matrixit. Hiekka tiellä suttaa 1 loppuun, tai meinaa keulia jos pitoa saa, mutta linkussa se on onnettoman lyhyt hidas puoli.
Kyllä nopeallakin puolella hiekkatiellä pitää jonkun matkaa sutia kun paikaltaa lähtee tai sitten on kaakit muualla kun koneessa.

Toista se on kuitenkin nykyisellä 700 satasella, eroa kuin yöllä ja päivällä..... :lol:
Vastaa Viestiin