Linhain mukana tuleva "tieliikennekypärä" ???

Keskustelua Linhai mönkijöistä.
Barossa
Tracks

Viesti Kirjoittaja Barossa »

Huit´hapeli myyjä ei välittäisi tuon taivaallista mitä tavarasta puhutaan kun rahat on saatu.
Maineestaan tarkka, tavaransa tunteva kauppias vastaa myymästään tuotteesta ja haluaa takuulla henkilökohtaisesti selventää epäselvät asiat.

Minun mielestä kysymyksen olisi voinut esittää tuomatta liikkeen nimeä kättelyssä esille. Jos olisi käynyt ilmi että tuote on käyttötarkoitukseensa sopimaton, niin sitten myyjänkin nimi esille..

Saku sanoi herneen takia vähän liikaa. Niitä veti sitten muutkin nenäänsä, joten varmaan kaikki sai osansa tasapuolisesti.
jr
Tracks

Viesti Kirjoittaja jr »

Yeah, yhdyn edelliseen ja totean: Älkää jännittäkö! :D
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

Barossa kirjoitti:
Minun mielestä kysymyksen olisi voinut esittää tuomatta liikkeen nimeä kättelyssä esille.
Jos luet kysymyksen uudestaan niin huomaat ettei liikkeen nimi tullut missään vaiheessa ilmi....ainoastaan että Lohjalta :wink:

ties myyjä itse kenestä oli juttua.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Barossa
Tracks

Viesti Kirjoittaja Barossa »

Jos luet kysymyksen uudestaan niin huomaat ettei liikkeen nimi tullut missään vaiheessa ilmi....ainoastaan että Lohjalta
No niinpä onkin.
No...kuitenkin, jotka ovat ko. merkkiin tutustunut niin varmasti tietää mistä Lohjan liikkeestä on kysymys.
Raato
2WD

Viesti Kirjoittaja Raato »

Jos tarkemmin katsotte vastauksia, niin liike on kyllä mainittu ennenkuin Saku on vastannut.
saku72
Noppeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja saku72 »

Vehicles Importista taas moi!
Tarkoitus ei ole nostaa mitään syytteitä ketään vastaan. Tarkoitus oli vain kertoa että nettikirjoittelu on myös ns. "julkista sanaa".

Toivon edelleenkin että otatte suoraan tänne yhteyttä jos on jotain epäselvyyksiä ja jos olen jotain loukannut, pyydän anteeksi!

Saku Rautiainen
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

Raato kirjoitti:Jos tarkemmin katsotte vastauksia, niin liike on kyllä mainittu ennenkuin Saku on vastannut.

selvä,eiköhän tätäkin aihetta ole puitu jo tarpeeksi...annetaan lohojan sakulle nyt työrauhan että saa myydä mönkkäreitään ja kypäriään.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
tamk78
Noppeli

Viesti Kirjoittaja tamk78 »

Heh, sanamuoto oli ehkä vähän huonosti valittu? :D

Aika paljon tuli närkästystä tuosta.
Vastaa Viestiin