Linhai 300 muddy 4x4 paranukset + viritys.
-
- 6WD
- Mönkijä:: LINHAI 300 4X4
vääntöä lisää
juu ,eli vääntöä pitäis saada lisää ,
huippunopeutta en tarvitse koska aina työ käytössä !
millä kosteilla saa lisää vääntöä ?
myös kuvat kiva lisä !
ja malli 3004x4
huippunopeutta en tarvitse koska aina työ käytössä !
millä kosteilla saa lisää vääntöä ?
myös kuvat kiva lisä !
ja malli 3004x4
-
- Noppeli
Re: vääntöä lisää
Vois kokeilla laittaa kakkos variin jäykemmän jousen
Miqu laittokin aika hyvän ehotuksen jo. Ainakin 400 tuli aivan eripeli tuol tehoputkel ja suuttimen vaihdol. Sit jos ton 300 laatikon voi välittää niinkuni 400 niil cuv:in rattail ni siin olis yks ja tietenki varia on mahollista säädel jousia ja painoja vaihtamal.
-
- Noppeli
Niin no omassa 300 4x4 linhaissa on tehoputki ja isompi suutin, eikä ole kyllä ikinä loppunut teho kesken missään tilanteessa...Lumityöt, lanan veto, kelkojen veto..yms. Pidon kanssa tulee ongelmia ennemmin, mutta siihen on lääkkeenä ketjut taakse 

Itse lähtisin hakeen muutoksia juuri ahistuksien poistol, jos allekirjottaneella on ne viel paikallaan? Jos ne on poistettu jo ni sit kajottava voiman siirtoon ja yritettävä sillä muuttaa asiaa parempaan suuntaan.
-
- 6WD
- Mönkijä:: LINHAI 300 4X4
juu alkuperäinen on tää linhai ! 2007
tehoputki aika arvokas suuttimen kans ?
mikä on hyötysuhde hinta / tehoputki ?kannattaako ?
kestääkö ?
muut ehdotukset otetaan vastaan mielellään !
tehoputki aika arvokas suuttimen kans ?
mikä on hyötysuhde hinta / tehoputki ?kannattaako ?
kestääkö ?
muut ehdotukset otetaan vastaan mielellään !
Ei tietenkään aivan sama asia, mut sit voit ostaa esim hatamoton tarvike vaimentajan ja raplail sen orkkiksen tilalle. Se vakio vaimentaja on kaikist pahin ahistaja katteineen siel. Sit vaihdat vaan tarpeeks ison suuttimen. 

-
- 3WD
- Mönkijä:: kingquad 700
itse tein vakiovaimentajasta vapaasti virtaavan korvaamalla sisuskalut reikäputkella ja sen ympärille villaa. vaihdoin myös ulkovaipan ja ulostulopäädyn rosteriseksi (lähinnä ulkonäön vuoksi), noh tuli vähän turhan kovat äänet mutta kuka vaimentajaa kieltää muokkaamasta vaikka pidemmäksi tai miten vaan =) 150 kokoinen suutin maksoi muutaman euron.. joten kokonaiskustannukset n.5e ja tuli tosiaan ihan eri vehje. pelkän vaimentajan vaihto ei auttanut paljoa mutta suuttimen jälkeen meno muuttui. mulla on siis 400 irs - 2011
-
- 3WD
- Mönkijä:: can am 500 t3
ja kaikkien edellä mainittujen toimenpiteiden jälkeen tullaan kuitenkin tosiasioiden eteen ja todetaan että vaihdetaan sitten kuitenkin isompaan mönkijään.näin ainakin itse aion tehdä.
The heartbeat of america
-
- 3WD
näinpä se menee. vaihtasin itekkin isompaan ja etulukolliseen laitteeseen mikäli olisi paritonnia ylimäärästä pistää väliin.. ja on tullu sen verran rankasti modifoitua omaa linkkua että tiedä onko tollaselle kovin paljoa ostajia tarjolla ainakaan sellaseen hintaan mitä siitä tarvis saada.. joten ajetaan vähäset ajot tolla ja laitellaan sitä pikkuhiljaa =)
Kyl tol piha hommis ainakin mun mielest pärjää ihan hyvin, jos ny puhutaan 400 ainakin. Minä taidan olla ainut joka käyttäny putkiston ja suuttimen vaihdon jälkeen dynossa kattomas seokset kohilleen. Jos joku ei ole kattonu mun projekti ketjua ni muistelisin linkun tehojen olleen jotain 24hp nurkil ja reilu 30nm vääntöö tai jotain. Vertailin ne teharin ja orkkis putken halkasijaa ni siin on ahistuksia aivan tolkuttomasti vs tehari. Salesonen juttuja kandee katella, se teki kuitenki tost 400 varmaan niin pääsevän vehkeen, kun se voi ikinä olla. Noi välitykset olis kova sana ja tehot ja väännöt olis paremmin käytös.
-
- 3WD
eipä siitä juu tommoses lumelykkäämises ja normiajelus voima lopu.. montulla käytiin ajelees niin 500 honda ja polaris kiipee ihan eritavalla mäkiä kun saa vauhtia enemmän ja jaksaa mäessäkin vielä hyytymättä.. ite tekis mieli parempia renkaita isolla kuviolla, mutta voi olla että ei kannata pistää kun noillakin 25" se pakki niin julmetun pitkä. yksi parhaista muutoksista itellä keulan lyhennys, ei alkuperäsellä tarvinnut ihmeellistä ojaa kun keula haukkasi vastapenkkaan.
Mä kävin motonetista ostamassa Nissan Micran takapöntön ja virittelin sen paikoilleen. Makso jotain 34€ ja äänet pysyi ihan hallinnassa. Tulee vääntöä ja vastaa jopa kaasuunkin tuon jälkeen. En tällä kokemuksella ikinä ostaisi satojen eurojen putkea, kun ei tuosta mitään formulaa saa millään lisävarusteillakaan. Suosittelen lämpimästi jos tosiaan on se orkkispönttö paikallaan, se ahdistaa ihan pirusti.