Kenus kirjoitti:
Itsekin pohdin noita"laatuasioita"melko tarkasti ennen kuin löin rahat tiskiin,olihan kuitenkin silloin kyse"kuuden tonnin lelusta"vaikka olihan noita paljon kalliimpiakin jo ennestään piha täys.
Itseänikin nuo laatuasiat tosiaan hieman askarruttavat. Itsellä kun on autona Toyota, moottoripyöränä Honda ja kelkkana Lynx, niin on aika lailla tottunut siihen että koneet pelaa perushuolloilla

Seuraavat asiat kuitenkin jonkinlaisia kysymyksiä herättävät:
Minkähänmoisia Linhain myyntimäärät on? Mönkijäharrastus on varmaan maassamme kasvussa ja jos ajatellaan, että Linhain markkinaosuus olisi kohtuullinen, niin varaosahuolta yms. olisi luultavimmin jotenkin varmempaa tulevaisuudessa, jos kalustoa on paljon käytössä. Markkinoilla kun tuntuu olevan aika eksoottisiakin merkkejä ja myyntikanavia, joille ei varmaan voi povata kovin ruusuista varaosasaantoa.
Samoin varaosien hinnat askarruttavat, kun se takuuaikakin aikanaan päättyy ja takuulla jotain senkin jälkeen menee. Vaikka laitteen hinta on kohtuullinen, niin ainakin jossain topikissa joku väläytteli melkoisia varaosahintoja.
Samoin yksi kysymysmerkki on tuo tuotteen elinkaari ylipäätään. Tästä ei varmaan vielä oikein ole kokemuksia, kun koneita on ollut sen verran vähän aikaa ajossa. Ilmeisesti ostajan on syytä varautua ”käytä kunnes hajoaa ja heitä menemään” moodiin, kun perinteisillä merkeillä tuntuisi olevan kohtuu aktiivista jälleenmyyntiä ja jonkinlaista arvoakin?