linhai maantiekäyttöön

Keskustelua Linhai mönkijöistä.
Tomppo
6WD
Mönkijä:: Polaris Sportsman 500 HO-09 EU

Viesti Kirjoittaja Tomppo »

Ostin Elämyscenterin jälleenmyyjältä Parkanon Expert kodinkoneliikkeestä (sijaitsee pirkanmaalla). Paperit tulivat parin päivän sisällä, mutta mukana ei ollut jotain tullin vihreää lappua jolla olis saanut kilvet heti samana päivänä, joten jouduin vartoomaan seuraavan päivän aamuun jolloin tulli oli taas auki.

Katsastuskonttorin toimistovirkailija soitti aamulla Elämyscenteriin ja tulliin, joten Linkku sai kilvet.

Ainakin täälläpäin A-katsastusasemalla on mapit täynnä jotain firmojen nimiä jotka ovat ns. luottoasiakkaita joten jos ostopaikan nimi on kansiossa kilpien saanti pitäisi onnistua ilman tuota vihreää lappuakin.

Ei muuta kuin alat pommittaamaan ostopaikkaa puhelinsoitoilla, eiköhän asiat rupee siitä taas etenemään.
Pikkarainen
4WD
Mönkijä:: TGB Blade 525

Viesti Kirjoittaja Pikkarainen »

vaughan kirjoitti:Kysy sieltä mistä ostit laitteen.Tai sitte konttorilta.
Miten sulla on tl mut ei oo kilpee?
Mulla on ihan sama homma, TL-peli alla mutta ei kilvitetty. Ostin uutena metsämallin mutta varastosta annettu vahingossa TL-malli (sopii mulle) eräs nimeltä mainitsematon henkilö huomasin sen että kone on TL-mallia, eikä metsikkö kuten luulin tähän asti... (nimiä en mainitse koska en tiedä haluaako kyseinen hlö tulla julkisuuteen)

Nyt tuo kilvettäminen kiinnostaisi kovasti mutta muodollisuudet ja noin hinnat hukassa... Kone on CFMoto (lyhyt), löytyy CoC todistus, koneessa E4 kilpi, ja muut tarpeelliset varusteet tiekäyttöä varten. Korjatkaa jos olen ihan hukassa mutta laskin että noin 1250€ tulis olemaan maksulappu tullista + siihen 100€ konttorille rekisteröintiin ???
pessimistin näkemys: optimistille ei koskaan tule iloisia yllätyksiä

TGB Blade 525
http://koiramaki.kuvat.fi/kuvat/

Uudenmaan Mönkijät ry
Vastaa Viestiin