Siihen panssarin päälle se as. levy, ehdottomasti. Jos kotipihalla vähän hangessa haluaa suditella ni se levy voi sillon olla siellä pohjassa paikallaan, mutta jos oikeasti talvella lähtee maastoon ajelee ni ehottomasti vek se kokonaan. Itse otan kiinnityslevyn aina veks jos vähänkää isommin meen jonneki ajelee, se tarttuu joka kantoon ja kiveen kiinni ja korvakkeet vääntyy tosi helposti.viljam kirjoitti:Viikonloppu meni pohjapanssaria askarrellessa autotallin puolella. Petelle suuret kiitokset neuvoista ja kuvista! Vältyin varmasti monelta murheelta hyvien ohjeiden ansiosta. Eli panssari ja tukivarsisuojat ovat nyt muodossaan ja paikoillaan. Kiinnittäminen jäi vielä kesken, mutta siitä selviää yhden arki-illan pähkäilyllä ja ahertamisella.
Eniten ihmetystä aiheuttaa keskikiinnitteisen puskulevyn asennuslevyn kiinnittäminen. Kannattaisko laittaa päälle vai alle? Asennuslevyn kiinnitys on toteutettu U-pulteilla neljästä eri kohdasta. Jos jätän alle, kahdeksalle pultinpäälle ja mutterille pitää tehdä aukot ja tietenkin kiinnityskorville myös. Lisäksi mietityttää ahdistaako panssari puskulevyn ylös-alas liikettä. Jos laitan päälle, niin pultinkannat ja mutterit jäävät jarruiksi panssarin pintaan ja pohjapanssarin irrotus pesua ja huoltoja varten hankaloituu. Kumpaa asennustapaa suosittelette? Kummassa haitat ovat mielestänne pienemmät?
Ja pete...
Tuo systeemi on laitteessa päästöjen takia, käytännössä tuota kautta menee pakoputkeen puhdasta ilmaa joka sekoittuu pakokaasuun ja näinollen päästöt on tarpeeksi salonkikelposet jotta täyttää saastemääräykset. Totta se kai tehostaa katin toimintaa tjsp.
Kaikkine rojuineen roskalaatikkoon joutava systeemi, tulppaat sieltä pakoaukon päästä vaikka sokeella laipalla sen lähön ja muut romppeethan lähtee muutaman ruuvin irrotuksella. Loppuu se ajoittainen putkessa paukutteluki ku tuon heittää mäkeen.