Vaihdoin tänään omaani malossin "viri" variaattorin.. Koe ajolla en kyllä huomannut huippujen paljoa nousseen, ehkä kiihtyvyys parani hiukan Huippunopeuden ja kiihtyvyyden parantamiseksi ei taida olla kuin yksi tai kaksi keinoa. Pari kiloa dynamiittiä koneen alle eiköhön ota vauhtia ainakin johonkin suuntaan tai koneen vaihto
vv kirjoitti:Eipä se rakkine millään kovempaa kulje ku rajotin tökkii vastaan. Mut lisäks avarampi putki ja isompi suutin niin ihmeesti pärjää 350 jammulle.
Kyllähän tuohon rajottimen tökkimiseen keino löytyy...
Kannattaa tulla jo reisille niin jää enemmän aikaa metsästää B)
Ei vaan ole samanlainen piuhasarja / boxit linkussa ja commussa.
Eli onko joku oikeasti löytänyt commusta tavan ohittaa rajoitin kun tuntuu linkkuun löytyvän vinkit mut commuun ei?
Tossa viikko sitten ajoin pihalla 260 takapotku linkulla ja sen perään omalla 300 4x4 commulla niin tuntui että olisi linkku paljon virkeämmän tuntuinen eli olisiko jopa sytty boxeissa eroja karttojen osalta myös??
Juu nuo ohjeet on kahlattu läpi ajat sitten.. On se jännä ettei noihin saa säädettävää tai muuten modattua boxia valmiina. Pystyyköhän kukaan noista piirikorteista tietävää ohittamaan sen rajoittimen? No tiedä häntä jatketaan harjoituksia
Tilasin MopoSportilta malossin virinokan M5911517 ja hyvin näyttää sopivan Linhai Muddy -07 alkuperäisen tilalle. Hinta oli 176€. Koeajulla oli ongelmana ettei kone ottanut yli 5000 kierrosta. Kokeilin sähköistä polttoainepumppua jonka jälkeen rupesi toimimaan moitteettomasti. Tehoista on liian aikaista mennä sanomaan mitään, mutta käy tasaisesti. Oli liukasta...
Vaihdoitko samalla venttiili sarjan vai tuliko nokan mukana jäykemmät venttiilin jouset .Minkä bensapumpun laitoit siihen ja paljon se maksoi mulla kans loppuu bensan saanti isoilla kierroksilla
Linhai ja mikään muukaan yläpuolisella tankilla oleva laite ei tarvitse bensapumppua ja Linhaissa sitä ei myöskää ole vakiona vaan "bensapumppu" on alipaineella toimiva hana joka katkaisee bensan tulon kun moottori ei pyöri. Ja kun tämän hanan ohittaa niin varmasti kone saa bensaa tarpeeksi jos korvausilmaletku mikä on tankin päällä on avonainen. Ja joka epäilee tätä niin voi testata irroittamalla letkun bensahanasta ja antaa tankin vuotaa maahan, menee noin 15 minuuttia kunnes täysi tankki on tyhjä... niin miksi olla bensapumppu jos ei halua täyttä tankkia tyhjäksi alle 15 minuutin?
edit : Ruiskuvehkeet on sitten eriasia!
Ja kierroksen rajoittimen voi poistaa käytöstä jos haluaa hajoittaa koneen ennen aikojaan katkaisemalla hyppylangan mustan säätöboxin takaa jos sellainen on näkyvillä.. uusissa malleissa ei kai ole.
No mistä johtuu kun ajan matka ajoa jos käännän kaasun pohjaan niin bensa suodatin menee tyhjäksi hetkessä ja sit hyytyy kunnes löysään kaasun et suodatin täytyy uudestaan.Koneessa on tehoputki vapaavirtaus suodatin ja isompi suutin.Olen myös kokeillut aukasta tankin korkkia vauhdissa mut ei vaikutusta.
pande70 kirjoitti:No mistä johtuu kun ajan matka ajoa jos käännän kaasun pohjaan niin bensa suodatin menee tyhjäksi hetkessä ja sit hyytyy kunnes löysään kaasun et suodatin täytyy uudestaan.Koneessa on tehoputki vapaavirtaus suodatin ja isompi suutin.Olen myös kokeillut aukasta tankin korkkia vauhdissa mut ei vaikutusta.
Epäilisin alipaine hanan olevan rikki. Sen voi poistaa kokonaan toiminnasta. Ja kannattaa kokeilla tuleeko bensa tankista miten hyvin. Ja jos suodatin on esimerkiksi mopoon suunniteltu voi se olla liian tukkonen. Ohita myös se.