Tehokas tapa kevennykseen on edelleen se, että avaa sen kaasuvivun vieressä olevan kammion ja ruuttaa jonkun aikaa (samalla toki painelle kaasua) sinne vaijeriin CRC:tä pillillä pari minuuttia...tai sitte nippusiteellä vaan kaasulipare kahvaan kiinni.
Täytyy kokeilla rasvausta. Rakennan huomenna peukkukaasuun jatkokappaleen. Tänään huomasin 260 4x4 linkussani vm.2007 että vaix neliveto meni päälle niin näytössä vilahtaa toi takaveto, kunnes tekee taas sen pienen nykäyksen eteenpäin niin vaihtuu näyttö nelivedolle. Mistäköhän tuo johtunee?
Mantsu kirjoitti:Näin kyllä peukkukaasu aiheen aikaisemmin, mut onx joku keksiny tohon Linhain peukkuun kevyemmän jousen tai jotain?
Siellä peukkukaasun pikkuboksissa on se vipstaakki mikä nykii vaijeria,otappas se irti .sen alla on semmonen kierto jousi ,laita se jousi sinne samalla tavalla kun norm. mutta vedät sen väkäsen vipstaakin yli vasemmalle reunalle.Kahva muuttuu löysemmäksi ja se kiertojousi pitää tyhjät pois peukkukaasusta.Todella vaikea selittää mutta kyllä sä hokaat!