Auttakkee !!!!
Auttakkee !!!!
Mikä ois vikana kun kylmänä toimi jonkun aikaa hyvin..sit rupes pätkimmään röpöttää ja sammuu ei lähe käyntiin tai jos lähtee niin ilman kaasua ja heti kun kaasua laittaa niin sammuu , eli tyhjä käynnillä pyörii, mut ei kaasulla... missä vika?? Ja mitä tulppa arvoja vois kokkeilla ettei pala mäntään reikiä?? mulla on nyt 142,5 suutin ja tehari..OISKO KAASUTTIMESSA JOTAIN VAI TULPPA VAI MIKÄ IHME SIINÄ ON??? SÄHKÖISSÄ??? Ostin uuden virtalukonkin... 300 cc vm 06 linhai..2x4
- prkl007
- 6WD
- Viestit: 622
- Liittynyt: 20 Heinä 2006 22:18
- Mönkijä:: Kawasaki BruteForce 750EPS -19
- Paikkakunta: Pori
Re: Auttakkee !!!!
Tsekkaas vaikka ensiksi kaasarin kurkku, ettei oo pahemmin murtunut - tuntuu olevan -06 malleissa jo tänä vuonna aika huonossa hapessa...
Re: Auttakkee !!!!
ei oo murtunna kun vasta vaihoin suuttimen..mut voisko olla roska tai joku muu vika?? Entä se tulppa?? Sähköissä??
-
- 2WD
- Viestit: 28
- Liittynyt: 07 Maalis 2009 00:26
- Mönkijä:: Linhai 260 & Goes 520
- Paikkakunta: Ksk
Re: Auttakkee !!!!
Kokeiles kattoa onko kaasarin neula ok?
Re: Auttakkee !!!!
Ostin kaverilta linukan ja siinä oli juurikin sama vika.. vika löytyi tulpasta.. kipinä tuli mutta räiski ihan minne sattuu.. uus tuluppa kiinni ja ei oo mitää vikaa ollu sen jäläkeen..
Hondamies: Minä tulen!
Linhaimies: Oota ny!!
Linhaimies: Oota ny!!
-
- 6WD
- Viestit: 446
- Liittynyt: 09 Loka 2009 21:50
- Mönkijä:: TGB Blade 425 4x4
- Paikkakunta: Kanta-häme
Re: Auttakkee !!!!
Topicilla on jo ikää, mutta laitellaan silti tiedoksi:markus80 kirjoitti:Mikä ois vikana kun kylmänä toimi jonkun aikaa hyvin..sit rupes pätkimmään röpöttää ja sammuu ei lähe käyntiin tai jos lähtee niin ilman kaasua ja heti kun kaasua laittaa niin sammuu , eli tyhjä käynnillä pyörii, mut ei kaasulla... missä vika?? Ja mitä tulppa arvoja vois kokkeilla ettei pala mäntään reikiä?? mulla on nyt 142,5 suutin ja tehari..OISKO KAASUTTIMESSA JOTAIN VAI TULPPA VAI MIKÄ IHME SIINÄ ON??? SÄHKÖISSÄ??? Ostin uuden virtalukonkin... 300 cc vm 06 linhai..2x4
Meillä oli hiljan yks 260 linhai korjattavana, siinä oli kaasarilta pyttyyn menevässä kumikurkussa pitkittäsi suuntainen halkeama jota ei paikallaanollessa huomannut, vasta kun purettiin niin paljastui halkeama.
Eikös noissakin ole 8 lämpöarvon tulppa optimi ?
Onko vika ilmennyt yhtäkkiä vai hiljalleen ?
Seokset kannattaa myös laitella kohilleen, sekä tarkistus että saa esteettömästi bensaa / ilmaa...
Tgb 425 Blade 4x4