550 4X4 EFI rajoitukset/piristys
550 4X4 EFI rajoitukset/piristys
Tuli vaihdettua derbi tuollaiseen linhain uuteen nelikkoon. Missäs näissä on rajoituksia? Ruiskun läppä on säädetty aukeamaan kokonaan, mutta silti on todella nuhainen; kulkee vain reilu 70km/h ja tuntuu todella nuhaiselta. Kiihtyy kuin kiisselissä...
Vinkkejä/ajatuksia tuon laitteen tieliikennekelpoiseksi saattamiseksi?
Vinkkejä/ajatuksia tuon laitteen tieliikennekelpoiseksi saattamiseksi?
Viimeksi muokannut Jammer, 03 Loka 2011 08:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: 550 4X4 EFI rajoitukset
Se on ominaisuus,kaasariversio kulki reilun 100km/h mutta ruutta noin 90km/h,toistaseksi ei ole vielä ruiskuun "viriboksia" kiinan maalta tullu.Kiihtyvyyttä saa lisää pikkasen kun hommaa/tekee kevyemmät painot sinne etuvariin.
Ps.uutena linkku on todella laista kulkeen,mutta pikkuhiljaa kun tulee kilometrejä(noin 1000) niin kulku paranee,sama ole mamman kone uutena kulki just ja just 80 nyt sen vajaa 100.Ja onko sulla "oikee 550cc vai 514cc"niillä ns kolmisatkun pytyillä saa kanssa pikkasen lisää voimaa,ei tietenkään ihmeisiin silläkään pysty.
Ps.uutena linkku on todella laista kulkeen,mutta pikkuhiljaa kun tulee kilometrejä(noin 1000) niin kulku paranee,sama ole mamman kone uutena kulki just ja just 80 nyt sen vajaa 100.Ja onko sulla "oikee 550cc vai 514cc"niillä ns kolmisatkun pytyillä saa kanssa pikkasen lisää voimaa,ei tietenkään ihmeisiin silläkään pysty.
KOTKOT outlanteri 800 äks äks see
Re: 550 4X4 EFI rajoitukset
552cc, eli mallimerkiltään tuo on 600, mutta muutenhan sen pitäisi olla sama, kuin 550 malli.mmc-tero kirjoitti:Se on ominaisuus,kaasariversio kulki reilun 100km/h mutta ruutta noin 90km/h,toistaseksi ei ole vielä ruiskuun "viriboksia" kiinan maalta tullu.Kiihtyvyyttä saa lisää pikkasen kun hommaa/tekee kevyemmät painot sinne etuvariin.
Ps.uutena linkku on todella laista kulkeen,mutta pikkuhiljaa kun tulee kilometrejä(noin 1000) niin kulku paranee,sama ole mamman kone uutena kulki just ja just 80 nyt sen vajaa 100.Ja onko sulla "oikee 550cc vai 514cc"niillä ns kolmisatkun pytyillä saa kanssa pikkasen lisää voimaa,ei tietenkään ihmeisiin silläkään pysty.
Re: 550 4X4 EFI rajoitukset/piristys
Saako tähän kiukaaseen parempaa variaattoria? Ihan oikeesti, maantiellä ajettaessa ei jaksa ottaa kierroksia kuin 6200 ja nopeutta myötätuuleen mittarin mukaan 80-81. Mikä sitä konetta noin ahdistaa?
Ja kiihtyvyys on lastenrattaiden tasolla...
Ja kiihtyvyys on lastenrattaiden tasolla...
Linhai 600 ( 552 cc ) 4X4 EFI kesti ajoa 345 km
Ostin firmalleni tuollasen linkun työkäyttöön. Myyjä lupasi, että lähtee ku haukirannasta ja nopeemmin ku muija kotoa! Hikisesti liikkui 75 km/h. Tänään tuli mittariin 345 km ja siihen loppu matkan teko, kone leipokiinni tai jotain vastaavaa. Ei käy eikä kuku, halvat oli kilometrit, eihän tuo maksanu ku 7200 € varusteineen. Älkää valittako nuhaista menoa jos teillä linkku liikkuu muuten kun työntäen! Ajonautintoja toivottaen: Todellinen Linhain ystävä. Ps. Nyt on hyvä syy pitää lomaa kun jää metsä -ja pihatyöt tekemättä, kiitos US-tuonnin laatulaitteiden. 

-
- Moderaattori
- Viestit: 5590
- Liittynyt: 23 Marras 2007 21:29
- Mönkijä:: Traktori
- Paikkakunta: Uusimaa
Re: Linhai 600 ( 552 cc ) 4X4 EFI kesti ajoa 345 km
Takuupeli lienee kuitenkin kyseessäksh kirjoitti:Ostin firmalleni tuollasen linkun työkäyttöön. Myyjä lupasi, että lähtee ku haukirannasta ja nopeemmin ku muija kotoa! Hikisesti liikkui 75 km/h. Tänään tuli mittariin 345 km ja siihen loppu matkan teko, kone leipokiinni tai jotain vastaavaa. Ei käy eikä kuku, halvat oli kilometrit, eihän tuo maksanu ku 7200 € varusteineen. Älkää valittako nuhaista menoa jos teillä linkku liikkuu muuten kun työntäen! Ajonautintoja toivottaen: Todellinen Linhain ystävä. Ps. Nyt on hyvä syy pitää lomaa kun jää metsä -ja pihatyöt tekemättä, kiitos US-tuonnin laatulaitteiden.

-
- Tracks
- Viestit: 1917
- Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
- Paikkakunta: Tampere
Re: 550 4X4 EFI rajoitukset/piristys
Mitään mistään tiedä...mutta olisiko mahdollista, että kone käy tehtaalta tullessaan laihalla, eikä siten kehitä tehoa?
Laihan seoksen syy voisi olla "päästö"-normit.
(vain idea)
-Pasi S.
Laihan seoksen syy voisi olla "päästö"-normit.
(vain idea)
-Pasi S.
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
Re: 550 4X4 EFI rajoitukset/piristys
millähän tuota saisi sitten rikkaammalle?
- prkl007
- 6WD
- Viestit: 622
- Liittynyt: 20 Heinä 2006 22:18
- Mönkijä:: Kawasaki BruteForce 750EPS -19
- Paikkakunta: Pori
Re: 550 4X4 EFI rajoitukset/piristys
Mittarista pääsee säätelemään useampaakin parametria, mutta kun en tiedä/muista, niin en viitsi tähän hätään alkaa ohjeistamaan. Jos jollain on tähän parametreistä ohjeita, niin pistää tänne infoa...
Re: 550 4X4 EFI rajoitukset/piristys
en usko, että mitään ruiskun säätöjä pääsisi mittariston kautta tekemään. Toki jos olen väärässä, niin korjatkaa ihmeessä!prkl007 kirjoitti:Mittarista pääsee säätelemään useampaakin parametria, mutta kun en tiedä/muista, niin en viitsi tähän hätään alkaa ohjeistamaan. Jos jollain on tähän parametreistä ohjeita, niin pistää tänne infoa...