huoltojen hinnoista
huoltojen hinnoista
Raapasin uuden sivun samasta aiheesta mistä täällä on puhuttu jo piotkään.käytin linkun ec:ssä 1500:n huollossa.Hinta 220€ .Ainoat erittelyt laskussa olivat ilmansuodatin 40€ (alennettu hinta)ja virtalukko ja startin solenoidi jotka vaihdettiin takuuseen ilmaisexi.Kattelin vaan kuittia kun oli citymaasturini 10000 huollossa ja vaihdettiin tosi paljon palikoita ja hinta 280€.Siis tääl Linkulla ajaminen on tosi kallista kun bensaa menee yhtä paljon kun autossa.Niin ja tais takuukorjaukset lipsahtaa huollon hintaan,mutta ei se mitään vaihdan öljyt tästeteenpäin itse.Se viellä,että palvelu oli vimpan päälle hienoa ja kohteliasta.No en tiiä johtukon vaatteista vai autosta mutta lasku oli ryöstöä.
uusivuosi uudet kujeet
Re: huoltojen hinnoista
Ei kannata mennä asioimaan rasvanäppien luokse jos on päällä liituraitaa tai smoking- kuosii ja hihoista vilkkuu Rolexit ja tuuman paksuiset kultavitjat. Luulevat vielä että olet joku optio- milliönääri tai lottovoittaja.jusander kirjoitti:No en tiiä johtukon vaatteista vai autosta mutta lasku oli ryöstöä.
Asentajaporrasta on kautta aikojen vituttanut ihan oikeesti kaikista eniten sellaset mikkihiiret jotka antaa olettaa että fyrkkaa on ihan älyttömästi.
Silloin ne laittaa sulle sellaset kertoimet laskuun että ehkä alat kerrasta oppimaan tai sitten et ikinä ja aina sua stroolataan öögaan tai jopa molempiin vuorotellen.
Citymaasturi...ettei vaan ole Honda CRV joka on muuten ehkä kaikkien feikkimaastureiden kantaäiti, jolla ei pääse edes Kaivopuistossa etenemään.
Jos sulla olis niin paljo paalua että pitää alkaa vaatteilla ja kitymaastureilla diivailee jossai korjaamon pihassa niin et varmana ajais metriikää jollai kiinankaalilla vaan ostaisit kasisatkucanan ja laittaisit jonku lankkipojan käyttämään sitä huoltopisteessä vaikkapa Oulussa että tuntuis ettei oo nappulasta kiinne.
PS. Oli pakko kysyy vielä että missä on Vihti, onko joku fyrkkavalley?
Viimeksi muokannut BastardoGrande, 24 Syys 2006 11:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei kai ne (ec) voi vaatia että kaikki huollot tehtävä heillä että takuu säilyy. Riittänee että voi näyttää toteen että huollot tehty ajallaan mutta maahantuoja/myyjällä vastuu takuukorjauksista.jusander kirjoitti:Toihan olis ihan jees,mutta ec,llä sanottiin kiinanakaalia ostettaessa,jotta täällä huollettava,että takuu säilyy.
Vai miten on

Uskomatonta pa...kaa.Kuhan yrittävät viilata linssiin. EU:n ryhmäpoikkeusasetuksen mukaan viime vuoden syksystä lähtien ei ole tarvinnut käyttää enään merkkiliikkeessä huollossa jotta takuu säilyisi. Ainoastaan takuukorjaukset pitää käyttää siellä. Ja jos vikoja tulee niin se on nimenomaan MERKKILIIKKEEN asia osoittaa että vika johtuu esim. huonosta huollosta. Sulla täytyy olla kuitenkin mustaa valkoisella että huollot on tehty ajallaan.Toihan olis ihan jees,mutta ec,llä sanottiin kiinanakaalia ostettaessa,jotta täällä huollettava,että takuu säilyy.
- prkl007
- 6WD
- Viestit: 622
- Liittynyt: 20 Heinä 2006 22:18
- Mönkijä:: Kawasaki BruteForce 750EPS -19
- Paikkakunta: Pori
Kymysystä olis ilmaseksistä, virtalukosta ja startin solenoidista - miteskäs Linkku oireili vai vaihdetiinko huivikseen?
Itellä häipyi eilen risteyksessä kaikki virrat moottorijarrutuksessa tyystin...kokeilin kerran offiin ja virrat takaisin käynnistystä - ei mitään eloa...sitten linkku häipyi lähinpää pusikkoon (30m) työntövoimin 10 sekunnissa tarkasteluun. Uusi käynnistys ja ihan kuin mitään ei oli tapahtunutkaan, eli matka on jatkunut siitä pari päivää ilman ongelmia.
Niin, huoltosta sanottiin täällä, että eka 100km, sitten 500km ja sen jälkeen 500km välein. Nää nyt on kai vähän käytöstä riippuvaisia kun käyttötuntimittaria ei oo vakiona ja kukaan ei munakellolla ajoaikojaan mitata. Mikä lieneekin maahantuojan ohjeistus asiaan?
Itellä häipyi eilen risteyksessä kaikki virrat moottorijarrutuksessa tyystin...kokeilin kerran offiin ja virrat takaisin käynnistystä - ei mitään eloa...sitten linkku häipyi lähinpää pusikkoon (30m) työntövoimin 10 sekunnissa tarkasteluun. Uusi käynnistys ja ihan kuin mitään ei oli tapahtunutkaan, eli matka on jatkunut siitä pari päivää ilman ongelmia.
Niin, huoltosta sanottiin täällä, että eka 100km, sitten 500km ja sen jälkeen 500km välein. Nää nyt on kai vähän käytöstä riippuvaisia kun käyttötuntimittaria ei oo vakiona ja kukaan ei munakellolla ajoaikojaan mitata. Mikä lieneekin maahantuojan ohjeistus asiaan?
- hajotapy
- 4WD
- Viestit: 136
- Liittynyt: 10 Tammi 2006 08:13
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700 efi special
- Paikkakunta: Lappeenranta/Taipalsaari
virtalukot
jahast...
alkaa viertalukot paukkumaan ennusteeni mukaisesti
se virtalukon konstruktio ei yksinkertaisesti tule koskaan kestämään. Joten kannattaa käydä kaupasta hyvissä ajoin kunnon maltalainen virtalukko ja samalla vetokatkaisija valoille. Johan pelittää, eikä tarvitse työnnellä virranpuutteesta kärsivää Linkkua.
alkaa viertalukot paukkumaan ennusteeni mukaisesti

se virtalukon konstruktio ei yksinkertaisesti tule koskaan kestämään. Joten kannattaa käydä kaupasta hyvissä ajoin kunnon maltalainen virtalukko ja samalla vetokatkaisija valoille. Johan pelittää, eikä tarvitse työnnellä virranpuutteesta kärsivää Linkkua.
Epäonnistuminen on maksimoitu, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään jotain täysin tarpeetonta!
Yamaha Grizzly 700 efi special edition -09
Hanski
Yamaha Grizzly 700 efi special edition -09
Hanski