jos tollasta harkitset ni suosittelen kääntymään ton full systemin puoleen. siin on koko putki alusta loppuun, ku tossa minkä oot linkittäny on pelkkä pönttö. ittellä full system ja oon tyytyväinen. eipähän rämise ja hengittää huomattavasti paremmin.
Nyt on Wileyco RS46 full system tehari kiinni. Irrotin siitä vielä sen tulpan äänenvaimentimesta. Kone hengittää ja kierrosherkempi. Tuo putki pitäis olla vakiona Linkussa, ei kilise/kolise Hyvät äänet
Onhan us-tuonnissa myös E-hyväksyttyjä putkia.Samalla tavalla ne toimii tl pelissä kuin mettä vehkeessä.Pelkkä putkihan ei tuo paljon tehoja että ylittyisi se 15kw.Sen osalta ei ole laiton,ne muut palikat sitten on eri asia
Mun Wileyco on E-hyväksytty, luultavasti ainoa ero ei hyväksyttyyn on äänenvaimentajan ulostulon päässä oleva pienempi putki, joka on umpinainen alusta ja siinä on reikiä kyljessä. On yhdellä kuusiokoloruuvilla kiinni. Voi irroittaa jos haluaa mureemmat äänet Itse laitoin sen takas kiinni ihan naapurisovun vuoksi. Hyvä putki ja sopii hyvin paikalleen. Suosittelen
Noilla Akrapovicin putkilla oli saatu Kymcon 250cc pelissä peräti 1hv lisää maximitehoa tehtaan omien testien mukaan. Tuota luokkaa ne varmasti on muissakin samankokoisissa koneissa. Aika kalliita hevosvoimia
Mutta, kuten sanoin, omassani ero on merkittävä - hevosvoimia en laske, kun niitä ei ole missään ikinä tarpeeksi. Väännön parantumista pitäisin vieläkin tärkeämpänä kuin tuota max.tehon lisäystä...
Nyt on omakin asennettu, kiitokset waarille
Äänet ovat holkin kanssa pirun matalat ja hiljaiset, minun valinta on kuitenkin ilman holkkia eli kovat mutta matalat äänet.
Toinen kiinnike ei käynyt suoraa vaan tein siihen kiinnikepalan alle pienen kumin joten vaimennin pääsee hieman elämään, hyvä näin.
Tehoista en voi vielä paljoa kertoa, vähän kävin ajamassa ja kaasuun vastaa ainakin paljon paremmin ja vääntää alhaalta enemmän...
Onko se sun valinta "ilman holkkia" perusteltu muulla kun reippaammalla äänellä? Itse en nimittäin ole edes kokeillut ilman holkkia...kun vaikutus oli holkin kanssakin investoinnin väärtti.
Ilman holkkia kone on vieläkin kierrosherkempi, mutta ei se ero ole niin suuri että kannattais turhaa meteliä aiheuttaa. Äänet on aika kovat ilman holkkia.
prkl007 kirjoitti:Onko se sun valinta "ilman holkkia" perusteltu muulla kun reippaammalla äänellä? Itse en nimittäin ole edes kokeillut ilman holkkia...kun vaikutus oli holkin kanssakin investoinnin väärtti.
Juu kyllä se ilman holkkia pelailee paremmin, kurkkaappa millanen se holkki on
Eikä nuo äänet nyt niin pahat ole, kovemmat kylläkin...
Asensin tänään täydellisen sarjan, siis pakarin, putket jne. Hienot on
äänet ja kulkua tuli selvästi lisää. Maantielenkillä putosi vaimentimen
päästä se lisävaimennin ja sen jälkeen meteliä riitti.
Onneksi se löytyi. Kyllä se tuntui pirteämmältä ilman sitä holkkia mutta
takaisin se on pantava, on liian huomiotaherättävää. Toinen juttu olisi
maastomallissa. Mitenhän olisi kompromissi, jos poraisi sen holkin
reikiä hieman suuremmiksi esim. 6 mm. Pitäisiköhän kokeilla!