Linkun tehoputki

Keskustelua Linhai mönkijöistä.
Venudi
Noppeli
Viestit: 16
Liittynyt: 09 Touko 2006 13:08
Paikkakunta: Espoo

Linkun tehoputki

Viesti Kirjoittaja Venudi »

Onkohan nämä pelkkää kosmetiikkaa vai onko vaikutusta kulkuun tai pelkkään ääneen :?:

http://www.ustuonti.fi/index.php?main_p ... cts_id=339

Komia on ja hinta myös :lol:
Avatar
waari
6WD
Viestit: 887
Liittynyt: 29 Heinä 2005 10:26
Mönkijä:: HONDA 24", 275 kg
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja waari »

jos tollasta harkitset ni suosittelen kääntymään ton full systemin puoleen. siin on koko putki alusta loppuun, ku tossa minkä oot linkittäny on pelkkä pönttö. ittellä full system ja oon tyytyväinen. eipähän rämise ja hengittää huomattavasti paremmin.
rangeroveri
Noppeli
Viestit: 21
Liittynyt: 02 Syys 2006 12:08
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja rangeroveri »

Nyt on Wileyco RS46 full system tehari kiinni. Irrotin siitä vielä sen tulpan äänenvaimentimesta. Kone hengittää ja kierrosherkempi. Tuo putki pitäis olla vakiona Linkussa, ei kilise/kolise :D Hyvät äänet :D
jusander
2WD
Viestit: 36
Liittynyt: 07 Heinä 2006 11:56
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jusander »

Joo hei siis toimiiko nää myös tl-malleissa siis onko mieltä laittaa vaikka oliskin laitonta?
uusivuosi uudet kujeet
Avatar
BLADEMAN
6WD
Viestit: 606
Liittynyt: 14 Huhti 2006 21:18

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

Onhan us-tuonnissa myös E-hyväksyttyjä putkia.Samalla tavalla ne toimii tl pelissä kuin mettä vehkeessä.Pelkkä putkihan ei tuo paljon tehoja että ylittyisi se 15kw.Sen osalta ei ole laiton,ne muut palikat sitten on eri asia :D
rangeroveri
Noppeli
Viestit: 21
Liittynyt: 02 Syys 2006 12:08
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja rangeroveri »

Mun Wileyco on E-hyväksytty, luultavasti ainoa ero ei hyväksyttyyn on äänenvaimentajan ulostulon päässä oleva pienempi putki, joka on umpinainen alusta ja siinä on reikiä kyljessä. On yhdellä kuusiokoloruuvilla kiinni. Voi irroittaa jos haluaa mureemmat äänet :D Itse laitoin sen takas kiinni ihan naapurisovun vuoksi. Hyvä putki ja sopii hyvin paikalleen. Suosittelen :D
Avatar
prkl007
6WD
Viestit: 622
Liittynyt: 20 Heinä 2006 22:18
Mönkijä:: Kawasaki BruteForce 750EPS -19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja prkl007 »

Venudille tarvii kommentoida vähän myöhässä, kun vasta tänään saatiin putki ja suutin vaihdettua...

On iloa ja surua, suurta iloa ajossa ja pikkasen surua rahapussissa. Päivän (tunnin lenkin) kokemuksella kannattava hankinta. :D

Variaattori oli aikaisemmin jo vaihdettuna, joten sitä en osaa arvioida mikä vaikutus vakivarin kanssa on...tai onko sillä edes merkitystä.
Cooleri
Tracks
Viestit: 1532
Liittynyt: 21 Huhti 2005 17:35

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

Noilla Akrapovicin putkilla oli saatu Kymcon 250cc pelissä peräti 1hv lisää maximitehoa tehtaan omien testien mukaan. Tuota luokkaa ne varmasti on muissakin samankokoisissa koneissa. Aika kalliita hevosvoimia :D
Avatar
prkl007
6WD
Viestit: 622
Liittynyt: 20 Heinä 2006 22:18
Mönkijä:: Kawasaki BruteForce 750EPS -19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja prkl007 »

Elämä on...

Mutta, kuten sanoin, omassani ero on merkittävä - hevosvoimia en laske, kun niitä ei ole missään ikinä tarpeeksi. Väännön parantumista pitäisin vieläkin tärkeämpänä kuin tuota max.tehon lisäystä...
Jay_S
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 06 Marras 2006 16:54
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja Jay_S »

http://i29.photobucket.com/albums/c282/ ... C02834.jpg

Nyt on omakin asennettu, kiitokset waarille :)
Äänet ovat holkin kanssa pirun matalat ja hiljaiset, minun valinta on kuitenkin ilman holkkia eli kovat mutta matalat äänet.
Toinen kiinnike ei käynyt suoraa vaan tein siihen kiinnikepalan alle pienen kumin joten vaimennin pääsee hieman elämään, hyvä näin.
Tehoista en voi vielä paljoa kertoa, vähän kävin ajamassa ja kaasuun vastaa ainakin paljon paremmin ja vääntää alhaalta enemmän...
Rahalla saa, mutta 4x4 linkullakin pääsee!
Avatar
prkl007
6WD
Viestit: 622
Liittynyt: 20 Heinä 2006 22:18
Mönkijä:: Kawasaki BruteForce 750EPS -19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja prkl007 »

Onko se sun valinta "ilman holkkia" perusteltu muulla kun reippaammalla äänellä? Itse en nimittäin ole edes kokeillut ilman holkkia...kun vaikutus oli holkin kanssakin investoinnin väärtti.
rangeroveri
Noppeli
Viestit: 21
Liittynyt: 02 Syys 2006 12:08
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja rangeroveri »

Ilman holkkia kone on vieläkin kierrosherkempi, mutta ei se ero ole niin suuri että kannattais turhaa meteliä aiheuttaa. Äänet on aika kovat ilman holkkia. :twisted:
Jay_S
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 06 Marras 2006 16:54
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja Jay_S »

prkl007 kirjoitti:Onko se sun valinta "ilman holkkia" perusteltu muulla kun reippaammalla äänellä? Itse en nimittäin ole edes kokeillut ilman holkkia...kun vaikutus oli holkin kanssakin investoinnin väärtti.
Juu kyllä se ilman holkkia pelailee paremmin, kurkkaappa millanen se holkki on ;)
Eikä nuo äänet nyt niin pahat ole, kovemmat kylläkin...
Rahalla saa, mutta 4x4 linkullakin pääsee!
kariap
Noppeli
Viestit: 24
Liittynyt: 12 Heinä 2006 10:20
Paikkakunta: kiuruvesi
Viesti:

tehoputki

Viesti Kirjoittaja kariap »

Asensin tänään täydellisen sarjan, siis pakarin, putket jne. Hienot on
äänet ja kulkua tuli selvästi lisää. Maantielenkillä putosi vaimentimen
päästä se lisävaimennin ja sen jälkeen meteliä riitti.
Onneksi se löytyi. Kyllä se tuntui pirteämmältä ilman sitä holkkia mutta
takaisin se on pantava, on liian huomiotaherättävää. Toinen juttu olisi
maastomallissa. Mitenhän olisi kompromissi, jos poraisi sen holkin
reikiä hieman suuremmiksi esim. 6 mm. Pitäisiköhän kokeilla!
MikaR

Viesti Kirjoittaja MikaR »

Mitäs kyselet... poraa vain, mutta et sitten valita jos meni vituiksi. Kaikkea saa tehdä oman pään mukaan :)
Vastaa Viestiin