Kenus kirjoitti:On kyllä uskomaton ero miten Linkku etenee maastossa varsinkin kivien yli, nykyään kun panssari toimii ikään kuin suksena. Itse en tehnyt panssaria originaalia leveämmäksi, kun siinä Etolassa josta levyn ostin, ei ollut tarpeeksi leveätä levyä, katsotaan miten tilanne kehittyy?
Tohon eteen sun on kyllä tehtävä ilmanottoreikiä, ainakin omani kävi maantiellä ajaessa liian kuumana.Logibear muistanee kun viilentelin konetta Hanskalla?
Joo, kyllä muistan ja siksi vähän sitä kyselinkin. Täytyy seurata tilannetta
Ihanteellinen levyn leveys olisi muuten 1,1m jolloin astinlautojen reunat voisi nostaa reilusti ylös. Metrisellä jää vähän naftiksi.
Janne 450R kirjoitti:Voi viedä perälle asti. Tekee 2 osaisen ja työntää perä-osan, etu-osan päälle muutaman sentin verran ja levittää takana renkaisiin asti. Näin kantaa hyvin konetta pehmeissä paikoissa
No joo, vähän hätäinen lausunto multa etteikö pystyisi

Täytyy harkita jatkoprojektina perän suojaamista. Perämurikka on vähän ongelmallinen?