Dääm, aika heppoisen näköiset poorit on vetarin päässä, nuo kun pääsee korkkaamaan niin se siitä sitten

. Ihan sillä vain että noiden hampaiden varassa on akselille ja akselilta välittyvät voimat.
Mitähän materiaalia tuo vetoakselin vastakappale on, näytti alumiinille ainakin värin perusteella vai valehteliko kuvan värisävy?

.
Ei äkkiseltään tulisi mieleen että se kuitenkaan on sitä, koska laakerit ja muut ovat kovempaa materiaalia ja söisivät tuon poorin vastakappaleen pilalle.
Pikku vinkki ennen kasausta. Tarkista laakeripesät ennen kasausta kulumien johdosta, ja niin hullulle kuin se nyt kuulostaa niin noita laakereita ei saisi sekoitella

, eli se kuula siihen koloon mistä se pois on otettu

. Ainakin nyt näyttää sille että taitaa paikat olla sekaisin kuin haminen kaupunki

, harmi homma

.
Tämä merkkaus sen vuoksi että laakerin ja laakeripesän kuluminen muuttuu rasituksessa jos kuulia vaihdellaan. Muista rasvata akseli ja laakerit kunnon rasvalla ennen takaisinlaittoa
Ennekuin laitat vetarin takaisin kasaan paikoillen niin putsaa kunnolla paikat koneestasi, näytti olevan ajon jäljiltä. Hiekkaa väärässä paikassa ja kohta saadaan lukea miten laakerit vaihdetaan, ja sammy meitä ei kiinnosta lukea miten sun pollesta vaihdetaan taka-akselin laakerit

.
Joka tapauksessa, kiitos rojektikuvista, niistä on joskus tulevaisuudessa ehken hyötyäkin. Toivottavasti saat menopelisi pian ajokuntoon
