Polariksen diagnostiikka tila

Useimmiten kysytyt kysymykset.
kukkumyy
Tracks
Viestit: 1915
Liittynyt: 15 Joulu 2004 23:51

Polariksen diagnostiikka tila

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

Tässä ohjeet miten pääset Polariksen mittariston diagnostiikka tilaan (magnumin ohje tämän ohjeen alapuolella):

1. Sammuta moottori ja käännä virta-avain pois päältä asentoon ja odota 10 sekuntia
2. Seisontajarru päälle ja vaihde vapaalle.
3. Paina keltaista nuppia (idioottinappia) samalla kun käännät virta-avaimesta virran päälle.
4. Vapauta katkaisija heti kun näyttö aktivoituu


aluksi näytössä näkyy hetken teksti joka viittaa ohjelmaversioon joka on tällä hetkellä mittaristossa.
Käytä keltaista nappia (idioottinappia) siirtyäksesi diagnostiikka osassa eteenpäin.

1 Näyttökenttä, kertoo akkujännitteen

2 Näyttökenttä, kierrolukumittari

3 Näyttökenttä, 4x4 (AWD) diagnostiikka. Näyttää kulkeeko virta läpi 4x4 käämin (Vain malleissa joissa kytkettävä 4x4).

4 Näyttökenttä, Vaihdekytkimien virtapiiri diagnostiikka. Tämä näyttö näyttää vastuksen (ohmit) jotka luettu mittarin sisääntulolle vaihdetunnistimelta.

5 Näyttökenttä, Ohjelmoitava huoltoväli (tunneissa).
Asettaaksesi tunnit, paina ja pidä valikko/peruutus nopeusrajoitin nuppia (idioottinappia) niin kauan, että avain ikoni alkaa välkkyä mittaristossa.
Sen alkaessa välkkyä, vapauta nappi. Tässä kohtaa, joka kerta kun nuppia painetaan, asetus kasvaa 1 tunnilla.
Kun haluttu aikalisäys on näytössä, vapauta nuppi ja odota, että avain lopettaa välkkymisen. Kun välkkyminen loppuu on huoltotunnit asetettu.

6 Näyttökenttä, Mailit/Kilometrit (MP/KM) valinta. Matkamittari ja osamatka näytöt voidaan muuttaa kilometreiksi tai maileiksi.
Muutos , pidä (idioottinappia) pohjassa niin kauan että kirjain alkaa vilkkumaan. Tämän jälkeen paina kerran jotta kirjain vaihtuu.
Asetus on tehty kun vilkkuminen loppuu.

Efi diagnostiikka valikko on vain informaatiota varten ja tietty vain Efi vehkeissä.


Tämä ohje on lainattu Polariksen käyttöohjeesta pienin muutoksin.
Viimeksi muokannut kukkumyy, 14 Maalis 2006 23:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kukkumyy
Tracks
Viestit: 1915
Liittynyt: 15 Joulu 2004 23:51

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

markoyr kirjoitti:juu elikkä tuossa polariksen magnum mallissa menee sitten vähän erilailla toi
ajotietokoneeseen pääsy.
Eli löytyy kaksi eri kohtaa missä näkyy eri tietoja.

Ensimmäinen kun laitat vaihteen vapaalle virrat pois, jonka jälkeen seisontajarru päälle, painat idioottinappia ja väännät avaimesta, näyttöön ilmestyy seuraavaa:

Ohjelmistoversio
Öljynpaine
Akun jännite
Huoltovalo, joka tässä kohdassa näyttää nollaa jos huolto-aika on ylitetty.

Seuraava toimenpide laita vaihde vapaalle, älä laita jarrua päälle, käännä avaimesta. Tämän jälkeen painelet idioottinappia, niin näyttöön tulee

Kokonaistuntimäärä, trippimittari, huoltovalo ( magnum mallissa pystyt vain tästä muuttamaan huoltovalon muistutusaikaa, et pysty tekemään sitä toisessa valikossa.) Tämän jälkeen tulee vielä tiimalasivalo yksinään, jos tiedät mitä tämä tiimalasivalo kertoo niin kirjoita.

Sori jos oli vähä sekavaa, joku viisaampi vois kirjottaa jonku selkeemmän selostuksen tai jotain.
Lukittu