No vähän myöhässä kirjoitan mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan.
Eli, keskivikkoiltana oltiin sovittu pikku, parin kolmen tunnin iltalenkistä mönkkäreillä bluen kanssa ja niinhän sitä sitten lähettiin puoli kuuden aikoihin.
Emännälle vielä sanoin että viimeistään ysin, ja ihan viimeistään kympin aikaan oon takas himassa. Olihan edessä normi duunipäivä puol kuuden herätyksellä. No joo, pikkasen venähti.
Oops liityi seuraan virallisella grillipaikalla (missä todettiin että moton takaheijastin kestää VAIN yhden törmäyksen rinconin etupuskuriin...

)ja vetästiin viralliset mönkijä makkarat (atrian hiillos) huiviin ennen kömmintöjä.
Semmosta puoli uutta pätkää herkuteltiin menemään usean ojan ylityksen säestämänä ja sitten löytyikin tuore hakkuu aukko.
Varmaan pitkälle toista kilsaa ponsse uraa kunnon muta lutakoilla ja kannoilla.

Soitin muijalle joskus yhdentoista kieppeillä että vähä venähtää, mutta tulossa olen ja jatkettiin ajoa.
Kello oli minuutin yli 12 kun aloin laittaa rotsia päälle (takaboxista) ja samalla huomasin että "mitä helvettiä" kännykkä hukassa! Se oli koko ajan ollut takin taskussa ja takki takaboxissa.
V*tutus oli melkoinen ja ihmetys siitä että miten se on voinut hävitä.

Tuli sitten mieleen se kello yhdentoista soitto muijalle ja sit valkeni, oli unohtunut luuri takaboxin päälle kun tuli kiirus lähtee ette päin.
Noh, eiku takas päin pariuraa pitkin ja vähän väliä pysähdyttiin kilauttamaan mun numeroon ja kunneltiin jos alkais eminem soimaan. Ei alkanut .
Loppu viimein oltiin lähellä mun soitto paikka ja Oops soitti varmaan kuudennen kerran ja samalla huusi että "tuolla!" HUH! Luuri löytyi ja ei ollut edes yli ajettu.

Siitä sitten sännättin kukin kotia kohti ja kun mä olin himassa oli kello puoli kaksi. Suihkuun, pari leipää ja nukkumaankin kerkes vähän rapiat kolme timmaa ennen herätystä. Oli aika rapee olo seuraavana päivänä duunissa....
Että sellasta tällä kertaa.