Joensuun ympäristön mönkkäristit
Heitin eilen varmaan 2km yhteensä.
Oli kone käynnissä sitten marraskuun puolivälin...
Kivahan toi oli (toki) laitella pelkkä lippis päässä menemään samalla kun yksi ostaja ehdokas kävi 'tyypeillä'.
No, hinta kun on jo sama minkä saan vaihdossa vaikka potkukelkkaan niin eiköhän tästä kohta saa ekejä...
Customilla mennään sitten ensi kesä.
Oli kone käynnissä sitten marraskuun puolivälin...
Kivahan toi oli (toki) laitella pelkkä lippis päässä menemään samalla kun yksi ostaja ehdokas kävi 'tyypeillä'.
No, hinta kun on jo sama minkä saan vaihdossa vaikka potkukelkkaan niin eiköhän tästä kohta saa ekejä...
Customilla mennään sitten ensi kesä.
- tempputomi
- 6WD
-
- 4WD
- Mönkijä:: "Agent Orange"
nyt on piikkirenkaat koetettu.. tehtiin järvelle traktorilla 1,5km rata ja voi että oli lystiä! ...vaikka tänään se oli enemmän vesiurheilulaji... vielä kun osais ajaa piikeillä ja jos sen oppii niin vielä kun osais ajaa oikeita ajolinjoja..
Vai liekkö siinä koko homman juju!? Sikäli hauska että nyt on dinlistä etukate kökkönä, aukea järvenselkä ja yhdessä mutkassa iso kasa märkää lunta... ei kerran vaan kahdesti tuli sitten siihen täräytettyä juuri siitä syystä kun ei piikeillä osaa ajaa. Ei muuten pojat autolla pärjänneet, vaikka piikit sielläkin alla. Senkin huomasi tuolla että alusta saisi olla piirun verran jämäkämpi ja toisen piirun verran matalampi.

- tempputomi
- 6WD
raihnaiselta...
jalka leikkauksessa olin perjantaina, joten ajaminen on pois laskuista ainakin reilun viikon verran vielä...
kerkesin tosin yhden pikkureissun vetästä jonskan kanssa noina välipäivinä!
dvx:llä tosin kun dinli ei käyntiin lähde!!!
siellä ne nyt leppäsellä pähkäilee mikäs siinä mahtaa olla!
nooh, jospa se olis tikissän kun olis itse ajokuosissa!?!
jalka leikkauksessa olin perjantaina, joten ajaminen on pois laskuista ainakin reilun viikon verran vielä...

kerkesin tosin yhden pikkureissun vetästä jonskan kanssa noina välipäivinä!
dvx:llä tosin kun dinli ei käyntiin lähde!!!

siellä ne nyt leppäsellä pähkäilee mikäs siinä mahtaa olla!
nooh, jospa se olis tikissän kun olis itse ajokuosissa!?!

Taidanpa melkein arvata paikan josssa mr.racing kömpijäänsä huollattaa
.Toivottavasti saat koneen pelaamaan huollon jälkeen.Jos sama paikka mitä luulen niin sieltä lähti ainoa pätevä huoltomies lätkimään olikohan viime kesänä.Tästä paikasta ois aika monta karua tarinaa kerrottavaksi,ihan omakohtaisiakin.Yrittäjä säästää työvoimakuluissa eikä palkkaa ammattitaitoista asentajaa.Ite en veisi sinne rautakankeakaan huoltoon,hävittäsivät tai särkisivät kuitenkin.