Eilen torstaina 1.5. klo 19 bongattu Tuusulassa Firan montuilla 3 kilvetöntä työ mönkijää, joista kaksi oli punaisia Hondia ja yksi vihreä vissiin yammu.
kimmof kirjoitti:Musta TGB tuli tattarisuon kohdilla vastaan noin 15.15 aikoihin nostin lapaa hondan katto ikkunasta
Juu minä olin liikenteessä ,huomasin käsi kattoikkunasta huiskautti ,käväsin hanskan parkkiksella kääntämässä. Ja lentokentän ymäristöö kattelemassa tikkurilantienpuolta.
Eilen klo 21 aikolihin nähty musta Outlaw500(kai?) hinausauton lavalla kulomäen tiellä menossa tuusulantielle. Oliko mennyt ympäri Vai oliko sipannut muuten kun lavaautolla piti liikuttaa. Itse suhasin takana/ohi raptorilla.
Eilen 3.5 about klo: 22 tuli joku harmaa mönkkäri missä iso takalaukku (Outlander kenties) vastaan 54 tiellä lahdesta päin ja kääntyi riksuun. Foorumilaisia?
Mikkelissä tänään noin klo14.00 puna-musta (ehkä Linkku) kääntyi Tupalaan päin. Koitin saada kiinni, mutta joku oli laittanut perään Polariksen+peräkärryn niin en saanut mönkijää kiinni
Etelä Savon Mönkijöiden videoita
Ranger 1000+Sm1000 t3b+Polaris 110 efi+VahvaJussi 400 4WD
Exät:
Polaris Rzr 900
Polaris Xp 850 t3 -12
Polaris predator 50
Polaris sm 90
Polaris Xp 850 EPS -10
Polaris sp 800 Dlx -07
Polaris sp 800 -05
Polaris sp 600 -03