Ecu kirjoitti:vaikkakin olematon mutavetomiehen maine koki pienen kolauksen
Ei kellään olisi kuvaa siitä toisesta yrityksestä, siinä kun oltiin jo paljon syvemmällä...
Älä ole noin vaatimaton!
Olit ainoa joka tuli yli mudasta, ja ajattele ettei TemppuTomikaan edes hirvinnyt kokeilla ylitystä!
Tollaiset pienet vastoinkäymiset kerryttävät sitä tärkeintä eli kokemusta tulee koko ajan lisää. Yhtä tärkeää kokemuksen kanssa on mielestäni myös oman vehkeen rajojensa tunteminen > Kokemus + tuttu vehje alla niin sillä pääsee/uskaltaa paljon pitemmälle kuin rookie 1000hv vehkeellä joka loppupeleissä kippaa koko härvelin.
Tämä kuva on siitä toisen ylityksen jälkeisestä loikasta:
Harmittavasti toinenkin yliajo ylitys jäi kuvaamatta.
Ecu kirjoitti:Jamiksella tuli huomattua että öhlinssit on vähän turhan pehmeet tollaseen enska tykitykseen, muutaman kerran pohjasi aika rumasti
Ja sitten se crossiradan hyppyri-> the lentävä tiiliskivi
Eikun hiukan puristus puolelle lisää vastusta, vai oliko ne säädettävät?
Se crossiradan extra-nyppylä pöytähyppyrin laella oli kyllä paha, onneksi itse osasin tulla "pöydälle" hitaasti ja silti nyppylä meinasi yllättää.
Jopelille kyllä pisteet tiukasta tykityksestä. Varmaan ainut joka veti liipasin tangossa koko ajan, me muut oltiin lähinnä nöösi poikia.
Siinähän se ero tulee jos Jopelilla jo yli 10.000km ajokokemus...