prkl007 kirjoitti:Ilmotteles Juhniz miten 50A mallin kytkin rumpuineen sopii paikalleen, kun mulla jostain ihme syystä jääny sellanen käsitys ettei sopis. Tää on varmaan jossain unessa näkynyt, kun ei mitään ei mitään faktaa oo ja kumminkin vaihdoin itelle kesällä tyhmänä sen vanhan mallisen asiaa tarkemmin pohtimatta...
Koskas te tuutte sieltä Kiimikselle ruopimaan Porin suuntaan?
Mä kysyin tota asiaa yv:llä yhdeltä foorumilaiselta, kun hän myynti-ilmoituksessaan mainitsi asentaneen järeämmän kytkimen... Eli kyllä sen pitäis sopia.. Ja itsekkin kun sopivuutta pohtii, niin eihän se jäis kiinni kun siitä, että mahtuuko se isompi kytkinkello sinne varikopan sisään, ja mitä nyt itse olen tätä vanhempaa verrannut uudempaan malliin, niin näyttäis ne varikopat olevan koon puolesta identiset...
Munhan on jo moneen kertaan pitänyt sinne kiimikselle lähteä, mutta aina on sattunut jokin este??
Mutta kyllä sitä pitäis sinnekin päin joskus tulla, niin sais vähän vaihtelua näihin Rauman/Lapin seudun maisemiin...

Meidän koko porukkal mies vahvuus olis 6 (mukaan laskettu pari harvemmin mukana olleita).
Eiköhän Juhniz lähdetä joku kaunis päivä porukalla Porin suuntaan kuraa lennättämään, jos ja kun saadaan paikallisia tien/reitinnäyttäjiksi..?