Bongaa mönkkäri

Kerro missä olet tänään ajellut.
setu
Tracks
Mönkijä:: Can Am Spyder 1300 F3 SE6

Re: Bongaa mönkkäri

Viesti Kirjoittaja setu »

Lahressa 11.7.07

Hennalan Shellillä tankkasi noin klo.18.00 Polaris (belarus) 500cc rattori......
Olin kyläilemässä "kaukana kotoa"..... vaikka oonkin alunperin lähtösin business citystä eli suomen sikakosta.... :badgrin:
Reverend_Keenan
2WD

Viesti Kirjoittaja Reverend_Keenan »

12.7 tuli Lahdessa Holman Prisman kohdalla suunnilleen Klo. 19.30 3 tai 4 Yammun Raptoria vastaan Etummaisena ajoi joku joku 660/700 Liskolla kakspäällä sitten perässä tuli joko 2 tai 3 pikkuliskoa tunnistaako joku ittensä? oli ensimmäiset Yammun tieliikenne Raptorit mitä Lahdessa olen nähnyt omani lisäksi.
" Noilla vehkeillä ajajat on kyllä ihan oma ihmisrotunsa " -Tuntematon motoristi-
Reverend_Keenan
2WD

setu kirjoitti:Lahressa 11.7.07

Hennalan Shellillä tankkasi noin klo.18.00 Polaris (belarus) 500cc rattori......
Olin kyläilemässä "kaukana kotoa"..... vaikka oonkin alunperin lähtösin business citystä eli suomen sikakosta.... :badgrin:

Setulla on aika hyvä muisti :D
" Noilla vehkeillä ajajat on kyllä ihan oma ihmisrotunsa " -Tuntematon motoristi-
frosty
Tracks
Mönkijä:: Scrambler 1K #240

Viesti Kirjoittaja frosty »

Reverend_Keenan kirjoitti:12.7 tuli Lahdessa Holman Prisman kohdalla suunnilleen Klo. 19.30 3 tai 4 Yammun Raptoria vastaan Etummaisena ajoi joku joku 660/700 Liskolla kakspäällä sitten perässä tuli joko 2 tai 3 pikkuliskoa tunnistaako joku ittensä? oli ensimmäiset Yammun tieliikenne Raptorit mitä Lahdessa olen nähnyt omani lisäksi.

Jos tarkoitat 11.7. niin epäilempä että ne oli kaikki pikkuliskoja ja meiltä tulossa. Kaksi mustaa ja yksi sininen?
Se joka oli kaksipäällä liikenteessä on MikkoY:n levitetty ja madallettu 350:nen.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
Barossa
Tracks

Viesti Kirjoittaja Barossa »

Vehoniemessä tänään Yamaha Grizzly tieliikenne.. En tiedä huomasko pollea ja kymcoa siitä lähettyviltä.. :shock:
kodE
6WD
Mönkijä:: Polaris SP500efi -09 EU-raksa

Viesti Kirjoittaja kodE »

setu kirjoitti:Lahressa 11.7.07

Se olin minä :)
Ajoneuvona Polaris Urheilumies 500satanen Euroopan Unioni-tractor vuosimalli: Kyllä.
migu250
Tracks
Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 T3 2013
Viesti:

Viesti Kirjoittaja migu250 »

Joku punainen pieni mönkijä. tuli vastaan kun modthepooh:n kanssa ajeltiin peräkanaa.
Sininen yamaha edellä pun. Cana takana.
Kun vaan muistais missäseoli tai minnesemeni :oops: (Myyrmäki-Malminkartanossa) taisi olla, vai Kaupintie-Kannelmäki.
Can-Am 500 T3 -13 Viper Red, MAXia
EXäCan-Am 500 -08 Viper Red http://www.youtube.com/user/migu250
http://migu.kuvat.fi/kuvat/
[url=http://www.uudenmaanmonkijat.fi%20url]Uudenmaan Mönkijät ry[/url], EMK Espoon Kolmperässä HUOM KULMAKORVESSA
Reverend_Keenan
2WD

frosty kirjoitti:
Reverend_Keenan kirjoitti:12.7 tuli Lahdessa Holman Prisman kohdalla suunnilleen Klo. 19.30 3 tai 4 Yammun Raptoria vastaan Etummaisena ajoi joku joku 660/700 Liskolla kakspäällä sitten perässä tuli joko 2 tai 3 pikkuliskoa tunnistaako joku ittensä? oli ensimmäiset Yammun tieliikenne Raptorit mitä Lahdessa olen nähnyt omani lisäksi.

Jos tarkoitat 11.7. niin epäilempä että ne oli kaikki pikkuliskoja ja meiltä tulossa. Kaksi mustaa ja yksi sininen?
Se joka oli kaksipäällä liikenteessä on MikkoY:n levitetty ja madallettu 350:nen.
Taisimpa mennä sekaisin päivissä :roll: ja kun tuli kakspäällä vastaan niin tuli vaan heti mieleen että olisi ollut seiskasatanen.
jouskap
2WD

Viesti Kirjoittaja jouskap »

13.7 Toijalassa bongattu traktorimönkijä n.20.00 ajelemassa aseman kohdalla.
Sukkis
3WD

Viesti Kirjoittaja Sukkis »

hakaniemen torilla Raptor 700R tai ainaski vaikutti siltä.. Nätit pörinät oli :D
saleee
TATU
6WD
Mönkijä:: Kymco Mxu 50 tulossa...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TATU »

15.7 eli eilen tuli bongattua lahdessa launeen perhepuiston läheisen nesteen (ei citymarketin läheiset) liikennevaloissa punainen taksimallinen can-am jossa oli mustat itp vanteet ja katurenkaat ja hopeiset tai kromiset keskiökapselit ja jossa oli taka tarakalla kuormaverkolla kiinnitettynä talouspaperi paketti tai wc-paperipaketti niin ja mä ajattelin että se saatto olla erik.loka niin ja kello oli 9.55.
Kymco Mxu 50 ainut oikea mopomönkijä
Jopeli
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jopeli »

Justiinsa äsken ajoi sininen kymco mxu 300 Kontiolahden valintatalon pihaan.
Vatku
4WD
Mönkijä:: TGB 500R

Viesti Kirjoittaja Vatku »

Eilen pongattu Miehikkälän Salen?, se ainoa kauppa kuitenkin, n 18.00 pihassa punanen Blade. Ajelin vaa isolohkolla ohitte ku kiire kotiin. :D
erik.loka
6WD
Mönkijä:: ex BRP 1000XT ja ex DS

Viesti Kirjoittaja erik.loka »

TATU kirjoitti:15.7 eli eilen tuli bongattua lahdessa launeen perhepuiston läheisen nesteen (ei citymarketin läheiset) liikennevaloissa punainen taksimallinen can-am jossa oli mustat itp vanteet ja katurenkaat ja hopeiset tai kromiset keskiökapselit ja jossa oli taka tarakalla kuormaverkolla kiinnitettynä talouspaperi paketti tai wc-paperipaketti niin ja mä ajattelin että se saatto olla erik.loka niin ja kello oli 9.55.
Jeps.
Muuten meni oikein, mutta kuormana oli haalarit ym. työvaatteita pakattuna muovipussiin. :wink:
Ihminen on kuin leipäpussi, sulkijasta näkee koska vanhenee.
setu
Tracks
Mönkijä:: Can Am Spyder 1300 F3 SE6

Viesti Kirjoittaja setu »

Klo.18.30

Vantaan Gigantin parkkiksella bongattu uudenkarhea TGB Avanger.....iso boxi takana ja "muovit" vielä jakkaran päällä..... :)
Vastaa Viestiin