Hennalan Shellillä tankkasi noin klo.18.00 Polaris (belarus) 500cc rattori......
Olin kyläilemässä "kaukana kotoa"..... vaikka oonkin alunperin lähtösin business citystä eli suomen sikakosta....
12.7 tuli Lahdessa Holman Prisman kohdalla suunnilleen Klo. 19.30 3 tai 4 Yammun Raptoria vastaan Etummaisena ajoi joku joku 660/700 Liskolla kakspäällä sitten perässä tuli joko 2 tai 3 pikkuliskoa tunnistaako joku ittensä? oli ensimmäiset Yammun tieliikenne Raptorit mitä Lahdessa olen nähnyt omani lisäksi.
" Noilla vehkeillä ajajat on kyllä ihan oma ihmisrotunsa " -Tuntematon motoristi-
Hennalan Shellillä tankkasi noin klo.18.00 Polaris (belarus) 500cc rattori......
Olin kyläilemässä "kaukana kotoa"..... vaikka oonkin alunperin lähtösin business citystä eli suomen sikakosta....
Setulla on aika hyvä muisti
" Noilla vehkeillä ajajat on kyllä ihan oma ihmisrotunsa " -Tuntematon motoristi-
Reverend_Keenan kirjoitti:12.7 tuli Lahdessa Holman Prisman kohdalla suunnilleen Klo. 19.30 3 tai 4 Yammun Raptoria vastaan Etummaisena ajoi joku joku 660/700 Liskolla kakspäällä sitten perässä tuli joko 2 tai 3 pikkuliskoa tunnistaako joku ittensä? oli ensimmäiset Yammun tieliikenne Raptorit mitä Lahdessa olen nähnyt omani lisäksi.
Jos tarkoitat 11.7. niin epäilempä että ne oli kaikki pikkuliskoja ja meiltä tulossa. Kaksi mustaa ja yksi sininen?
Se joka oli kaksipäällä liikenteessä on MikkoY:n levitetty ja madallettu 350:nen.
Se olin minä
Ajoneuvona Polaris Urheilumies 500satanen Euroopan Unioni-tractor vuosimalli: Kyllä.
Joku punainen pieni mönkijä. tuli vastaan kun modthepooh:n kanssa ajeltiin peräkanaa.
Sininen yamaha edellä pun. Cana takana.
Kun vaan muistais missäseoli tai minnesemeni (Myyrmäki-Malminkartanossa) taisi olla, vai Kaupintie-Kannelmäki.
Reverend_Keenan kirjoitti:12.7 tuli Lahdessa Holman Prisman kohdalla suunnilleen Klo. 19.30 3 tai 4 Yammun Raptoria vastaan Etummaisena ajoi joku joku 660/700 Liskolla kakspäällä sitten perässä tuli joko 2 tai 3 pikkuliskoa tunnistaako joku ittensä? oli ensimmäiset Yammun tieliikenne Raptorit mitä Lahdessa olen nähnyt omani lisäksi.
Jos tarkoitat 11.7. niin epäilempä että ne oli kaikki pikkuliskoja ja meiltä tulossa. Kaksi mustaa ja yksi sininen?
Se joka oli kaksipäällä liikenteessä on MikkoY:n levitetty ja madallettu 350:nen.
Taisimpa mennä sekaisin päivissä ja kun tuli kakspäällä vastaan niin tuli vaan heti mieleen että olisi ollut seiskasatanen.
15.7 eli eilen tuli bongattua lahdessa launeen perhepuiston läheisen nesteen (ei citymarketin läheiset) liikennevaloissa punainen taksimallinen can-am jossa oli mustat itp vanteet ja katurenkaat ja hopeiset tai kromiset keskiökapselit ja jossa oli taka tarakalla kuormaverkolla kiinnitettynä talouspaperi paketti tai wc-paperipaketti niin ja mä ajattelin että se saatto olla erik.loka niin ja kello oli 9.55.
Kymco Mxu 50 ainut oikea mopomönkijä
TATU kirjoitti:15.7 eli eilen tuli bongattua lahdessa launeen perhepuiston läheisen nesteen (ei citymarketin läheiset) liikennevaloissa punainen taksimallinen can-am jossa oli mustat itp vanteet ja katurenkaat ja hopeiset tai kromiset keskiökapselit ja jossa oli taka tarakalla kuormaverkolla kiinnitettynä talouspaperi paketti tai wc-paperipaketti niin ja mä ajattelin että se saatto olla erik.loka niin ja kello oli 9.55.
Jeps.
Muuten meni oikein, mutta kuormana oli haalarit ym. työvaatteita pakattuna muovipussiin.
Ihminen on kuin leipäpussi, sulkijasta näkee koska vanhenee.