Hyvin on kura lennellyt Lemisellä ja Jopelilla. Itsekkin kävin tänään Dinliä ulkoiluttamassa sen 50-60km kun oli niin hyvät ajokelit.
Ecu kirjoitti:
Duster kirjoitti:Ehkäpä A-kortin hommaaminen ja joku enduro/tie crossi alle.
Mie oon jo askeleen lähempänä, viime keskiviikkona kilahti a-ajolupa taskuun..
Onneksi olkoon.
Hiikerillä tänään päivällä on varattuna aika lääkäriin. Lääkärin todistuksen hakeminen ja iltapäivästä sitten onkin ekat teoriat A-korttiin.
Tempputomikin jo tuhansia ja tuhansia kilsoja ajellut uudella pyörällänsä. Kyselin että mitenkäs Dinli? Sanoi että siellähän se talon päädyssä.
minnuu taas ruvennu kovasti kiinnostamaan joku n.500 kuutioinen offipeli kun tykkään tosta kurasta ja mudasta pitää vissiin vielä vähän aikaa haaveilla kun ei oo kertaostoksena vara hankkia
leminen kirjoitti:minnuu taas ruvennu kovasti kiinnostamaan joku n.500 kuutioinen offipeli kun tykkään tosta kurasta ja mudasta pitää vissiin vielä vähän aikaa haaveilla kun ei oo kertaostoksena vara hankkia
Täältä löytyy edelleen..
Ja miten tiukalla budjetilla ollaan liikkeellä, miulla on tuossa hinnassa jonkun verran tinkivaraa..
tarjoo vaikka yv:llä..
Niin ja taisin Hiikerin Dinlin nähdä tuossa "driving schoolin" parkissa kun töistä läksin..
retale76 kirjoitti:taitaa olla joensuussa kohta mönkijät katoava kansanperinne
olen vähän sivusta kurkkinut että näin taitaa olla käymässä. Itse olen nyt ajellut kotarilla vajaan vuoden eikä ikävää ole vielä takas mönkkärin selkään tullut. Viime viikonloppuna käytiin porukalla ajamassa 1400km reissu, ylämyllyltä ilomantsin kautta rukalle ja takas sitten pielisen länsipuolelta. Jotain 1000km sorarännejä ja 400km kestopäällystettä. Oli muuten hupaa touhua. Pienimmät tiet oli raatteen pohjoispuoella heinittyneitä metsäautoteitä jonka itäpuolella oli puomit merkittynä kyltillä "rajavyöhyke"...
ei oo viel,rahat koossa mut ei oo saanu aikaseksi lähtee tilailee täs joku päivä jos sitä viittis mut ma tai ti vois lähtee rälläämään jos jotain joensuulaista mönkkärin omistajaa vielä huvittaa
tais nyt jäähä alkuviikon ajelut kun eilen värähti kuumemittari 39 asteeseen... kattoo ny tiistaina mikä on kunto jos sitä pikku lenkin jaksaisi heittää...ilmoittelen.