Palataan ainakin mun osalta, asiaan aikaisintaan ensiviikolla. "Työkiireet".Viksma kirjoitti:Ei olis ketään kiinnostunu lähtee kurvailemaan pikkuteitä tähän hanko-hyvinkää tien lähimaastoihin? kapeeta soraränniä olis sielläpäin ja sellasta...
Kiinnostuneet käsi ylös, mä oon lähtövalmis joka pv klo 16 jälkeen, tai vaikka nyt heti!
Muuten kiinnostaisi kyllä, mutta istun arkipäivisin muutenkin tuon kiinalaisen kidutuspenkin ohjaimissa jokusen tunnin, niin ei viitsisi enään vapaa-aikana lähteä jonnekin jumalanselän taakse ajelemaan. Hanko-Hyvinkääntiehän menee ihan tuossa keskustan tuntumassa, mutta taidan silti jättää väliin.Viksma kirjoitti:Ei olis ketään kiinnostunu lähtee kurvailemaan pikkuteitä tähän hanko-hyvinkää tien lähimaastoihin? kapeeta soraränniä olis sielläpäin ja sellasta...
Kiinnostuneet käsi ylös, mä oon lähtövalmis joka pv klo 16 jälkeen, tai vaikka nyt heti!
Täällä käsi nousee!Viksma kirjoitti:Ei olis ketään kiinnostunu lähtee kurvailemaan pikkuteitä tähän hanko-hyvinkää tien lähimaastoihin? kapeeta soraränniä olis sielläpäin ja sellasta...
Kappas, unohtui tääKIN kokonaan.migu250 kirjoitti:Palataan ainakin mun osalta, asiaan aikaisintaan ensiviikolla. "Työkiireet".Viksma kirjoitti:Ei olis ketään kiinnostunu lähtee kurvailemaan pikkuteitä tähän hanko-hyvinkää tien lähimaastoihin? kapeeta soraränniä olis sielläpäin ja sellasta...
PK-seutu/Vantaa näyttää nyt sitten yltävän Hyvinkää-Nummela akselille asti. Laita nyt sitten Rovaniemi ja vaikkapa Pello siihen samaan kekoon, niin meillä onkin ihan laajahko pääkaupunkiseutu.migu250 kirjoitti:Kappas, unohtui tääKIN kokonaan.migu250 kirjoitti:Palataan ainakin mun osalta, asiaan aikaisintaan ensiviikolla. "Työkiireet".Viksma kirjoitti:Ei olis ketään kiinnostunu lähtee kurvailemaan pikkuteitä tähän hanko-hyvinkää tien lähimaastoihin? kapeeta soraränniä olis sielläpäin ja sellasta...
Canoja ja Spydereita liikkeellä Nummelassa 07-09.08.2009 pe-su.
Voi meinaan kuulua ja näkyä kun "Bompat" pyytelee vuorotellen laskeutumis lupia
Täältä niitä löytyy. http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... &sk=t&sd=a-74 kirjoitti:Onkos keväälle jotain kokoontumisajoja tiedossa? Hki, Vantaa, Espoo?