Kauanko/Paljonko ajoit tänään?
Re: Kauanko/Paljonko ajoit tänään?
Eilen 1h ja 18km. Tänään tuli kanssa käytyä reilu tunti ajelemassa, josta puolet kaivoin mönkijää hangesta pois.
Juu vartin verran tuli ajettua huoltoon 

tänään 1.5h ja 70km
- Raptopasi
- 6WD
- Mönkijä:: Yamaha YFM350R-W (tl)
Mittariin tuli 32,7km:ä, mutta voi siinä taas olla hieman ylimääräistä.
Äänet vähän häviää tuulensuhinaan, mutta peilien asennoista voi ehkä jotain päätellä..
http://www.vholdr.com/node/74809
Äänet vähän häviää tuulensuhinaan, mutta peilien asennoista voi ehkä jotain päätellä..
http://www.vholdr.com/node/74809
Mönkijä tykkää siitä, että sillä ajetaan!
tuli vähän kuvattua samalla kun kävin heittämässä pienen lenkin
http://www.youtube.com/watch?v=A-anWoCzKBE
http://www.youtube.com/watch?v=A-anWoCzKBE
-
- 6WD
Missä päin i-jokee asut
Oliko kuvattu sähkölinjan alla menävältä kelkka reitiltä.
Seinäjoella nykyään asun mutta paljon ajelen ilmajoella päin. Joo sieltä linjalta kuvailtu.pollekuski kirjoitti:Missä päin i-jokee asut
Tänään tuli mittariin yhteensä 75km.
-
- 2WD
- Mönkijä:: Hondat Rincon-10&350es
4h ja 28km pitkin ja poikin luvallisia alueita.
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
3 tuntia auraamista että sai loskat halvattuun pihalta ja tieltä....ja aivan turhaan.Lunta tullut vissiin taas 10cm lisää...ei helevetinhelvetti.niin ja pipo oli vaan päässä... 

Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Jos vielä jäi intoa auraamiseen niin tääl löytyy tätä tietä joku 50-metriä ajettavaksi...blue Honda Trx kirjoitti:3 tuntia auraamista että sai loskat halvattuun pihalta ja tieltä....ja aivan turhaan.Lunta tullut vissiin taas 10cm lisää...ei helevetinhelvetti.niin ja pipo oli vaan päässä...

Tänään tällaista.....
-Derbi Dxr 250-
-Derbi Dxr 250-
Yhteen putkeen tuli ajettua 50km ja aikaa kesti 1,5h.
89km ja 1.5h
-
- 6WD
- Mönkijä:: can-am outlander 570pro t3
Tuli ajettua noin 20km hangessa ,eikä kertaakaan jäänyt jumiin.
Suoja lumen ansiota oli ,kun lumi oli sulanut ja painunut yhteensä miltein 20cm.
Suoja lumen ansiota oli ,kun lumi oli sulanut ja painunut yhteensä miltein 20cm.
Kyllä maalla on mukavaa
Kuvia Can Am 570 pro rakentelusta ja ajoista
Kuvia Can Am 570 pro rakentelusta ja ajoista
Pälkäneen kulmilla tuli ajettua 5 tuntia, 5 mönkijän voimin. Jere Itte veti ryhmää. Mukana oli myös ledi, Jarski-74, "Outtikuski" ja mä.
Lumipeite oli madaltunut mukavasti ja hanki kantoi niin, ettei pohjapanssari raapinut aina lumihankea. Aluksi ajeltiin pitkähköä rinnettä ylös alas. Muut ajoi pahimman nousun kerralla tai kahdella ylös, mutta mä jäin sahaamaan sitä varmaan 5 kertaa. Vasta kun Jere alkoi tarjota vinssiapua, niin oli pakko laittaa kaikki peliin ja niin saavutin minäkin rinteen huipun
Lähdettiin metsään ajamaan vanhoja uria, jotka hädin tuskin näkyi hangessa. Jere veti ensin ryhmää, sitten Ledi. Sitten mä pääsin keulille ja täytyy sanoa, että mä ainakin nautin suunnattomasti, kun sai päästellä hurmiossa Renellä keulilla
Kodalla grillattiin makkarat ja turistiin. Sitten jatkettiin mönkimistä, Jarski veti letkaa perässään. Lopuksi vielä ajeltiin samaista rinnettä ylös alas, josta aloitettiin.
Mitään dramatiikkaa ei päivään mahtunut, mutta hauskaa oli
Kiitos vaan Jerelle jälleen kerran sekä muille mukana olleille
Kuljetuskalusto ja mönkijä sai painepesurista ja minä lähden nyt saunaan...olusineen...
Lumipeite oli madaltunut mukavasti ja hanki kantoi niin, ettei pohjapanssari raapinut aina lumihankea. Aluksi ajeltiin pitkähköä rinnettä ylös alas. Muut ajoi pahimman nousun kerralla tai kahdella ylös, mutta mä jäin sahaamaan sitä varmaan 5 kertaa. Vasta kun Jere alkoi tarjota vinssiapua, niin oli pakko laittaa kaikki peliin ja niin saavutin minäkin rinteen huipun

Lähdettiin metsään ajamaan vanhoja uria, jotka hädin tuskin näkyi hangessa. Jere veti ensin ryhmää, sitten Ledi. Sitten mä pääsin keulille ja täytyy sanoa, että mä ainakin nautin suunnattomasti, kun sai päästellä hurmiossa Renellä keulilla

Kodalla grillattiin makkarat ja turistiin. Sitten jatkettiin mönkimistä, Jarski veti letkaa perässään. Lopuksi vielä ajeltiin samaista rinnettä ylös alas, josta aloitettiin.
Mitään dramatiikkaa ei päivään mahtunut, mutta hauskaa oli

Kuljetuskalusto ja mönkijä sai painepesurista ja minä lähden nyt saunaan...olusineen...
Mönkkärit Ry, UMRY, Heinolan IIves kelkat & Pöljä Racing Team