](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Etuperä otti ja rupes kettuileen ja äänteleen. Ihime kapistus, vähäku pitääs kuopia niin heti se rupiaa paukkumahan ja natisemahan.... Pitää laitattaa se ny kuntohon, jos pääsis sillä sit sinne pohojooseen.(en toki vieläkää tierä pääsenkö)
Kele, polaris. Sano sille kovahan äänehen notta, jos et nyt ala toimiin kunnolla niin, mä otan ja vaihdan sut toiseen merkkiin.PePe1 kirjoitti:Joo mä ainaski tulsin kuortaneelle... eiku nii joo.. en tuukkaa![]()
![]()
Etuperä otti ja rupes kettuileen ja äänteleen. Ihime kapistus, vähäku pitääs kuopia niin heti se rupiaa paukkumahan ja natisemahan.... Pitää laitattaa se ny kuntohon, jos pääsis sillä sit sinne pohojooseen.(en toki vieläkää tierä pääsenkö)
Pyöriikö kumminkin molemmat etupyörät vaikka rutisee?PePe1 kirjoitti:Joo mä ainaski tulsin kuortaneelle... eiku nii joo.. en tuukkaa![]()
![]()