Tänään torstaina tapaninkyläntiellä puolenpäivän aikaan ajeli jokin crossi peli oisiko ollut dinli kääntyi valoista paloheinäänpäin.
Ja on nyt muutaman kerran näkynyt päiväkummussa punainen mahdollisesti rally.
Puusilmä paranee näköjään !!!
" Kansa joka ei tunne menneisyyttään, ei tunne myöskään nykyisyyttään! " Kenr. Adolf Ehrnrooth Uudenmaan Mönkijät Ry
Yhdistys ilman jäsenmaksua.
Oiskohan mahollista että Postilla on jakelukäytössä möykkäreitä? Olin meinaan näkevinäni valkosen möykkärin keulilla postinkeltaisen laatikon, bongaus siis tänään n. klo 10.15 Lahes, Hennalan tuntumassa.
Ajoneuvona Polaris Urheilumies 500satanen Euroopan Unioni-tractor vuosimalli: Kyllä.
kodE kirjoitti:Oiskohan mahollista että Postilla on jakelukäytössä möykkäreitä? Olin meinaan näkevinäni valkosen möykkärin keulilla postinkeltaisen laatikon, bongaus siis tänään n. klo 10.15 Lahes, Hennalan tuntumassa.
Jaa-a, ainakaan meillä Vantaalla ei ole Itellassa
Olisko "normi" jakaja ottanut oma laitteen hyötyk käyttöön.
Ei se ole ainakaan "kiellettyä jos kilpivehe.
kyllä postilla on mönkijöitä käytössä. olen nähnyt pirkkalassa sellasen. ASIAAN! tänään bongasin muuramen k-kaupan pihasta sinisen kymso mxu reserve mopomönkijän.
Can-am 500 G2 max STD traktori -13
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin* Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage
Järvenpäässä ja kellokoskella ajelee joku postinjakelija mopomönkällä , ehkä kymco? bongattu postinpihassa useasti. Eilen illalla tihkusateessa vanhalla lahdentiellä joku keltainen mönkijä tuli suht reippaasti vastaan, hämärässä jäi merkki tunnistamatta.
goes 520 ltd ex/pöllitty.
dinli 300cc ex
rally 110cc ex
kodE kirjoitti:Oiskohan mahollista että Postilla on jakelukäytössä möykkäreitä? Olin meinaan näkevinäni valkosen möykkärin keulilla postinkeltaisen laatikon, bongaus siis tänään n. klo 10.15 Lahes, Hennalan tuntumassa.
Peteziltä löytyy todiste, että näin on. Laitahan Petez kuvaa!
Peteziltä löytyy todiste, että näin on. Laitahan Petez kuvaa!
kyllä se oli postin mopomönkijä. Kuskilla oli sininen postin ajohaalari päällä. Kuva tuloo perässä...
Mönkkärit Ry, UMRY, Heinolan IIves kelkat & Pöljä Racing Team
Eilen Kilpilahdesta hyökki porvoon tielle siitä Tillanderin kahvilan kulmalta Dinli, kuski joko Joheli tai sitten joku muu..Masken mies? Mut siinä klo 15 bongaus...
Tänään iltapäivällä, tuli Laajasalon suoralla vastaan, kananmunan muotoisilla takarenkailla varustettu musta Comanche.Villi näky, kun takarengas pomppii välillä 10cm:ä ilmassa.