j.v kirjoitti:Eiliset lumirallit tuntuu kropassa , hauskaa oli ja lunta oli myös riittävästi. Oli puhetta josko mentäisiin sunnuntaina taas päristelemään , toden näköisesti joskus 12.00 jälkeen. Reitti on aikas haastavassa kunnossa , eilisissä ajoissa vain yksi kone ajamalla läpi loppuja vinssailtiin.
Tulkaa askolaan ajamaan jälkiä että ajotapahtumassa hondatkin pääsee ajamalla , ollaan menossa la klo 10 pelipaikalle.
Hittolainen kun on sovittu muuta menoa . Taitaapi Rixun muillakin aktiiveilla olla lauantaiksi sovittuna muuta .
Pakkayön jälkeen todellinen lentokeli, wurtin lenkki molempiin suuntiin ajamalla läpi ja ilman vinssausta aikaa meni 57 min . Yritin mennä valion suolle tekemään urat läpi , eipäs onnistunutkaan lunta noin 70 cm , olihan aika talkoot saada kone kotiin kun olin yksin liikenteessä.
Sunnuntai saattas olla mahollinen... Iltapäivällä....
Nyt keskiviikkona ei kyllä kykene.
Pyörä joka ei vedä Se JARRUTTAA! 4X4
Etuveto? Joku veikkauksen uus peli vai?!?
Tehokkuus on pitkälle kehitettyä laiskuutta!
Failure is always an option -Mythbusters-
When in doubt, add something heavy. -Mythbusters old motto-
Tere tulemast , sunnuntai käy näillä näkymin. Just tuli oltua 3 tunnin päristelyllä , olihan makee keli ja myös aikas lennokas. Eilisen lenkin vauriot jotakuinkin saatu nippuun paitsi karjapuskuri vielä vähän sivussa.
j.v kirjoitti:Tere tulemast , sunnuntai käy näillä näkymin. Just tuli oltua 3 tunnin päristelyllä , olihan makee keli ja myös aikas lennokas. Eilisen lenkin vauriot jotakuinkin saatu nippuun paitsi karjapuskuri vielä vähän sivussa.
Mitä, onks J.V:lle hypänny eteen lehmä, hirvi vai peräti karhu kun on menny karjapuskuriki vinoon. Mulla kävi toissa talvena vähän sama homma siellä MotoJyskyn
tutustumis ajoissa. Silloin hyppäs ajoreitille yllättäen pikkufiatin kokonen kivi eteen karjuen "keula romuks, keula romuks
j.v kirjoitti:Tere tulemast , sunnuntai käy näillä näkymin. Just tuli oltua 3 tunnin päristelyllä , olihan makee keli ja myös aikas lennokas. Eilisen lenkin vauriot jotakuinkin saatu nippuun paitsi karjapuskuri vielä vähän sivussa.
Mitä, onks J.V:lle hypänny eteen lehmä, hirvi vai peräti karhu kun on menny karjapuskuriki vinoon. Mulla kävi toissa talvena vähän sama homma siellä MotoJyskyn
tutustumis ajoissa. Silloin hyppäs ajoreitille yllättäen pikkufiatin kokonen kivi eteen karjuen "keula romuks, keula romuks
Moro , mulle käy 12 eteenpäin , jos ei roppa lyö ihan jumiin , tulin meinaa jus askolan tapahtumasta. Koodaillaan vielä huomenna aamupäivällä ketkä on lähdössä.