Herätellääs tätäkin....olikos sielläpäin ajelijoita vielä...???? Olen tulossa heinäkuussa teidän suuntaan työssäoppimaan ja olis kiva joku viikonloppu käydä reisulla...
eli edelleen olen tulossa...tarvisin kaveria mönkijällä sujuvaan tiestö tutustumiseen..ja sit muuten juukaan kisoihin seuraamaan..ajankohta olis heinäkuun alusta elokuun puoliväliin..
viikonloppuna ehkä sunnuntai sopis..missäs päin nähtäs??? ite olen rautavaaralla työharjottelussa...tarttis pästä höyryjä päästään..ei ole väliä vaikka metsäteitä..tulis vähemmän pyykkiä..laittakaa vaikka puhelinumeroja niin voin soitella..lauantaista ei vielä varmaa onko jotain duunia...
tt.Juha 0504130673
Onkos sitä nykyisin Kajaanin seudulla enää olleenkaan aktiivisia lajinharrastajia ?!
Mites onkos tuolla Santamäen alueella ollut sulanmaan aikaan offi/atv puolella ajelijoita missä määrin??
Piti käyä testaa uutta kypärää.. Variskangas-Kirkkoaho-Matinmäki(josta ei päässykkään eteenpäin)-Kirkkoaho-Kuluntalahti-Takkaranta-Kuurna-Variskangas. Aikaa pari tuntia ja vajaat 30km. Hyvä oli kypärä...jos ois ollu kamera mukana ni ois saanu prit läheltäpiti ohitusta nauhalle 40 alueella.
E: kävin matinmäen jälkeen paltaniemen kirkolla kääntyy