Riihimäen,Hyvinkään ja-lähiympäristön mönkijät
-
- 6WD
- Mönkijä:: CotCot T3
Re: Riihimäen,Hyvinkään ja-lähiympäristön mönkijät
Eiköhän mennä porukalla edustamaan mököjä vappuajoihin. Lähtö tiistaina klo:12.00 Kontiontieltä. Kandee tulla ajoissa paikalle esim. 11.30 Itte suunnistan sinne liikennevalojen tuntumaan.
Paajapekka
RMRY.
UMRY.
RMRY.
UMRY.
- KZH
- 6WD
- Mönkijä:: Polaris Sportsman XP 850 H.O
- Viesti:
Ollaanko saatu kutsu, vai oletko menossa kuokkimaan?paajapekka kirjoitti:Eiköhän mennä porukalla edustamaan mököjä vappuajoihin. Lähtö tiistaina klo:12.00 Kontiontieltä. Kandee tulla ajoissa paikalle esim. 11.30 Itte suunnistan sinne liikennevalojen tuntumaan.
-
- 6WD
Muutaman kerran mukana ajamassa olleena sanoisin, että ei taida perustua kutsuihin vaan kaikilla vapaa pääsy ajamaan kunhan ajaa sopivalla ajopelillä esim.jenkki, mökö, MP, mopo tms. Ekan kerran kun olin mukana kysyin juur tätä ajolupaa niin hemmo sanoi... "ilman muuta mukaan" ja kertasi sääntöjä turvallisen ajon puolesta.
Oon tosiaan puolikahentoista maissa lähellä liik.valoja. Kannattaa lähestyä kukkatalo /sairaala suunnalta niin ei tartte ajaa kontiontietä "vastakarvaan."
Nii, ja tarjolla ollut aina kahvia ja pullaa joten eiköhän hörpätä kahveet ennen starttia.
Oon tosiaan puolikahentoista maissa lähellä liik.valoja. Kannattaa lähestyä kukkatalo /sairaala suunnalta niin ei tartte ajaa kontiontietä "vastakarvaan."
Nii, ja tarjolla ollut aina kahvia ja pullaa joten eiköhän hörpätä kahveet ennen starttia.
Paajapekka
RMRY.
UMRY.
RMRY.
UMRY.
- sf-atv
- Tracks
- Mönkijä:: Pollet, Hondat, Suzukit
- Viesti:
Ei ole kutsuja, mukaan vaan sopivalla Wappuwarustuksella. Kahvit on ollut ajelun jälkeen jossain sopivassa paikassa kuten Lasimuseolla.paajapekka kirjoitti:Muutaman kerran mukana ajamassa olleena sanoisin, että ei taida perustua kutsuihin vaan kaikilla vapaa pääsy ajamaan kunhan ajaa sopivalla ajopelillä esim.jenkki, mökö, MP, mopo tms.
Honda, Polaris, Victory, Indian ja Suzuki mekaanikko / valtuutettu huolto SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
http://www.sefotec.fi
- KZH
- 6WD
- Viesti:
No siellä sitten nähdään....sf-atv kirjoitti:Ei ole kutsuja, mukaan vaan sopivalla Wappuwarustuksella. Kahvit on ollut ajelun jälkeen jossain sopivassa paikassa kuten Lasimuseolla.paajapekka kirjoitti:Muutaman kerran mukana ajamassa olleena sanoisin, että ei taida perustua kutsuihin vaan kaikilla vapaa pääsy ajamaan kunhan ajaa sopivalla ajopelillä esim.jenkki, mökö, MP, mopo tms.
-
- 6WD
Kovin on hiljaasta ollunna....
Rixuun laskeutu viime viikolla uusi mökö....1000cc rene. Onnea uudelle omistajalle.
Sankoin joukoin seuraamaan koplan järkkäämiä enskakisoja viikonloppuna. MK:t sijaitsevat Riutta, Aga ja Karhi. Ajetaan useempaan kertaan kukin MK. Eka lähtee ladulle la 10.01 Agalta.
Mököllä hyvä mennä aitiopaikoille seuraamaan kisoja.
Rixuun laskeutu viime viikolla uusi mökö....1000cc rene. Onnea uudelle omistajalle.

Sankoin joukoin seuraamaan koplan järkkäämiä enskakisoja viikonloppuna. MK:t sijaitsevat Riutta, Aga ja Karhi. Ajetaan useempaan kertaan kukin MK. Eka lähtee ladulle la 10.01 Agalta.
Mököllä hyvä mennä aitiopaikoille seuraamaan kisoja.
Paajapekka
RMRY.
UMRY.
RMRY.
UMRY.
-
- 6WD
Aikatauluun korjaus, ensimmäinen lähtee lauantaina liikkeelle klo. 10.01 pohjolanrinteen koululta. Sunnuntaina lähdetään liikkeelle tuntia aiemmin. Kilpailun kotisivut http://smlenduro.fi/smaamupostienduro/
-
- 6WD
Hyvä Tonza.
En oo ikinä ennen "hölmöilly" ja taas hölmöilin.

En oo ikinä ennen "hölmöilly" ja taas hölmöilin.

Paajapekka
RMRY.
UMRY.
RMRY.
UMRY.
Uuuh, mä mököilin tänään 2-vuoden tauon jälkeen
Tänään pitkästä aikaa päristelemässä pikkuteillä. Huomenna olis tarkoitus mennä ajeleen kanssa. Meinattiin että lähtö vois olla noin 17.00 aikoihin Niittykujan ja Lepolankujan risteyksestä eli meiltä , neljä konetta ainakin lähdössä.
Riihimäen Mönkijät ry , UMRY.
- KZH
- 6WD
- Viesti:
Ja tilasit uuden?!?Oku kirjoitti:Uuuh, mä mököilin tänään 2-vuoden tauon jälkeen
Ei nyt sentään, toi enska vielä kiinnostaa sen verran paljon
-
- 4WD
- Mönkijä:: Can Am 570 Pro T3
Moi
Mulla on maastomönkkäri ja halu olis päästä rälläämään sillä jossain Hyvinkäällä, kun täällä kerran joutuu asumaan.
Onko Hyvinkäällä mitään soramonttua tai polkuja yms "Rallipätkää" jossa vois ajella.
Voi myös vastata YV:nä jos on "salaisempia" mestoja
Mulla on maastomönkkäri ja halu olis päästä rälläämään sillä jossain Hyvinkäällä, kun täällä kerran joutuu asumaan.
Onko Hyvinkäällä mitään soramonttua tai polkuja yms "Rallipätkää" jossa vois ajella.
Voi myös vastata YV:nä jos on "salaisempia" mestoja

Kawasaki KLF 300 Bayou-1989
Kawasaki KVF 300A -2002
Can Am 570 Pro T3 -2017
Uudenmaan Mönkijät Ry
Kawasaki KVF 300A -2002
Can Am 570 Pro T3 -2017
Uudenmaan Mönkijät Ry